villmusa Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Tenkte eg skulle presentere meg her inne. Har vært inne her tidligare å snoka litt, for å få litt oppmuntring i prøve-tida. Det å se at andre har klart det har vært ei trøst Etter 2.5 år med prøving klarte vi det helt av oss sjøl! Testa positivt søndag for 2 uke siden og går fremdeles rundt i lykkerus hehe.. Hadde fullført utredninga for barnløshet på rikshospitalet i Oslo og hadde time til samtale angåande prøverør ei uke etter eg testa positivt. Kan trygt si at vi blei gla! Håpa at spiren holde seg på plass og at alt står bra til inni magen :-) I følge terminkalkulator er eg 6+5 i dag
Høst72 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Gratulerer så mye med positiv test, og velkommen inn hit! Det er fantastisk å se den positive testen etter å forsøkt så lenge som vi tross alt har! Og så må det jo være deilig å klart det selv! Nyt svangerskapet videre!
villmusa Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Tusen tusen takk for det ) Måtte en del testa til før det begynte å gå opp for meg, hehe )
Tante Gustava Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Gratulerer så masse! Vi opplevde det samme, etter 2 år og 2 mislykkede inseminasjonsforsøk fikk vi det plutselig til helt av oss selv!! Så da var det bare å ringe riksen og si at vi kunne strykes av ventelista til ivf. Fantastisk følelse Lykke til fremover, det er ei fantastisk tid du går i møte!!!
Lillhanne Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 GRATTIS!! Samme bås her også! Vi klarte det selv under nedreguleringen! Krysser fingre og tær for alle sammen
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Gratulerer så mye!
villmusa Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 Tusen hjertelig takk alle sammen ) Morsomt at det e så mangen som har opplevd det samme Go klem til dere alle fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå