Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hei, Sist uke møtte jeg opp på Lyspunktet til det tidspunkt som var annonsert, men det var ingen gravide der som jeg kunne se...Ser at det er satt opp nytt treff i morgen, er det noen som vet at de skal og om det er reservert bord?
SøtePia venter nr2 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 hei=) det er jeg som har treffet=) jeg var der forrige uke og skal også nå denne uken=) håper du kommer sånn jeg ikke blir alene... vært litt få i det siste=) kle klem.
FrøkenAasen Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Heihei:) Bor selv i Ålesund og er gravid hvor langt er dere kommet?
SøtePia venter nr2 Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 jeg har termin juni/juli=) håper du kommer på treff=) dere kan ringe meg om det er noe dere lurer på=) tlf: 41400924. jeg heter camilla=) ps: treff i dag kl 19.00 på lyspunktet=)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Hei, Skulle gjerne ha vært på treff sist onsdag, men pga dødsfall i nærmeste familie så kunne jeg ikke. Denne onsdagen er det begravelse, men er gjerne med på treff neste uke...håper det er noen som skal da også... Har foresten termin i begynnelsen av mars, så det viser ganske godt nå...
SøtePia venter nr2 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 send meg en mld hvid du kommer da=) så er vi alle sikkre på at d blir flere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå