Gå til innhold

Vondt i ryggen


Moony

Anbefalte innlegg

De siste par ukene har jeg i økende grad fått vondt i korsryggen. Dette kommer spesielt når jeg sitter. Uheldigvis jobber jeg foran en pc hele dagen, så når jeg kommer hjem orker jeg ikke engang sitte i sofaen foran tv-en. Må legge meg ned. Å stå og gå er helt ok. Da merker jeg bare at jeg blir sliten over tid, men på en annen måte. Også om natten kan jeg sove dårlig pga vondt i ryggen. Når jeg ligger på siden så blir det en svai. Har funnet ut at en pute under magen så ryggen rettes opp hjelper massevis.

 

Er det noen av dere som plages av den type rygg? Har aldri tidligere hatt noe vondt i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med nøyaktig samme plager som deg! Har funnet ut at trening er det eneste som hjelper, og har fått god veiledning på mitt treningssenter om hvilke øvelser jeg kan ta. De laget et program til meg som jeg teoretisk skal kunne følge helt frem til fødsel, med øvelser for rygg, bekken, armer og lår. Merker stor bedring de ukene jeg har giddet å komme meg en tur på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye av det samme. Å ligge eller gå er det beste. Legen min sa at jeg ikke skulle sitte mer enn 20 min om gangen. Så jeg prøve å gå mye på tur og ellers ligge når jeg er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...