Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 jeg synger, ja da jeg synger bæsjesanger, altså når jeg skifter bleier så dikter jeg sanger hvor jeg synger om: ja bæsj og bleieskifting. og sangen starter ofte på vei opp trappa til badet. men nå har jeg oppdaga gjennom mine bæsje viser at jeg er i jule stemning allerede for nå i sta gikk denne sangen på melodien til på loven sitter nissen. til mitt forsvar: når jeg synger så underholder jeg også nurket og meg selv det er gøy og skifte bleier, jammen bbra jeg ikke bor i leilighet eller rekkehus hvor det er lytt. hihi men jeg gjør jo dette på jobben også noen ganger, når jeg skifter bleier på nurkene i bhg. hihi
Prish Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg har ekte rompe-humor! Kjempe gøy med alt som har med promp og bæsj å gjøre. Kan ikke noe for at jeg aldri kommer over et viss stadium i livet. Heldigvis har jeg to søsken med samme dårlige form for humor, så du kan tro hvor gøy vi har det når vi treffes... Syng bæsjesangene dine og kos deg! Hihihihi
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 jeg koser meg jeg. jeg å familien min har også rompehumor.
lenej :o) Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 å, det hørtes jo koselig ut!! heldige barnet ditt som har deg som mor!! og heldige barna i bhg som har deg å passe på dem!! :)
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 hi hi jeg også..... har du bæsja, har du prompa, har du danglebær i rompa..... hi hi snuppa ler og gliser.... )
Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Hehe... Litt gøy skal man da ha :-) Jeg dikter også mange rare sanger underveis, men ikke så mye om bæsj da. Derimot har jeg lært 5 åringen og 3 åringen deler av "Danglebærsangen" til Raske Menn *kremt* og de synes jo den er SÅ morsom da og går og nynner "har du bæsja, har du prompa...osv" dagen lang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå