Gå til innhold

Mitt møte med IVF poliklinikk ble ille

Anbefalte innlegg

Fikk en lege som var negativ fra første stund. Har grått mye siden vi kom ut fra timen. Vurderer om jeg skal klage på legen.

Det han begynte med å si var hvorfor vi ville ha barn nr 2? Er det ikke mye stress med 1 barn? Barne nr 1 er ingenting, mens barn nr 2 er som 10 (han nevnte det ordtaket som er vel omtrendtlig slik). Er dere klar for barn nr 2?

Saken er den at jeg har en spesiell sykdom som gjør at jeg må planlegge svangerskap, har nå prøvd på nr 2 i snart 2 år og at han i det hele tatt kunne spørre om det synes jeg er helt sykt.

Vi måtte spørre legen hele tiden. Dessuten synes vi at han mistenkeliggjorde oss veldig og han snakket nedlatende hele tiden. Så nå er jeg helt knust.

Konklusjonen er i allefall at jeg skal gjennomgå en lapraskopi pga en cyste han fant i egglederen, og han mente at vi må fortsette på egenhånd... :(

Jeg har mange ubesvarte spørsmål, som jeg ikke har fått svar på. Er sååå skuffa.

Har tenkt å gi beskjed om at jeg ikke vil ha den legen neste gang. Det orker jeg ikke.

Fortsetter under...

Hei!

skjønner godt at du er skuffet.for en utrolig teit lege.jeg ville ringt inn og fått ny time hos en annen lege!han har ikke noe med hvorfor dere er der,han skal bare gjøre jobben sin!

men dere fikk nr 1 på egenhånd eller?da kan det jo være det hjelper å ta Lap,er mange som får klaff etter det.

hvorfor er dere sendt til IVF?

Jeg møtte en skikkelig idiotisk sykepleier på Riksen her en dag,sånne ting ødelegger hele dagen din.blir helt sat ut...

men stå på ditt og krev en annen lege!!

lykke til!

Ja, nå har jeg gitt saken videre til de jeg har kontakt med på samme sykehus ifm sykdommen min - så får vi se hva som skjer, men det var veldig glade for tilbakemeldingen. Så en annen gynekolog som kjenner mer til sykdommen min skal ta tak i saken i neste uke når hun er tilbake på jobb, så da får jeg nok en annen lege. (Hun skulle egentlig vært med hvis hun ikke hadde hatt fri).

Vi fikk nr 1 på egenhånd, ja. Så jeg håper også at det blir klaff etter lap.

Jeg vet ikke helt hvorfor vi er sendt til IVF, men det har vel noe med sykdommen min å gjøre og at vi da vil få fortere hjelp hvis noe skulle være galt og vi trenger IVF, vil jeg tro.

Ja, man blir skikkelig satt ut. Jeg har vært helt utslått både i går etter timen og i dag. Så må nok gå noen dager før jeg kommer over det!

Men gruer meg til Lap da, og håper det da er en annen lege som jeg har kontakt med når jeg skal inn til det. Blir helt dårlig bare ved tanken hvis jeg skal ha mer kontakt med ham. Det vil jeg nok nekte...!

du har nok ikke noe kontakt men han når det gjelder Lap,da er du jo ikke på kvinneklinikken men på gyn.

de fleste får ikke spesielle smerter etter Lap og i forhold til å føde et barn så er det nok ikke noe.

lykke til hvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...