Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Da driver noen og dytter opp eldgamle chanzei-innlegg her også. Please, ligg unna forum som faktisk blir brukt til noe nyttig.
Mamsen og lillegutt Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 så dette jeg også. var jo tenkt å svare på den tråden,men så såg jeg at den var jo kjempe gammel. hva er vitsen?
Matja Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Hva som er vitsen? Neeeeiii, det kan jo være at noen lurer på det nå også, og da er det jo greit at tråden bare blir liggende slik at de som er nye her kan finne ut av ting kjapt og greit?
LaPaysanne Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Tja. Ser jo at det foregår en ganske omfattende, hetslignende diskusjon om nevnte chanzei på skravle- og kranglesidene, så det er kanskje ikke tilfeldig heller. Det beste er sikkert å la det forbli ukommentert, hvilket jeg herved ikke klarte.
Matja Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe, men hva er galt med å holde tråden oppe i et nyttig innlegg samma hvem det er skrevet av??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå