Gå til innhold

Har vondt i korsryggen. Er så bekymret...


Djun

Anbefalte innlegg

Er så bekymret. Har allerede hatt en SA og nå er jeg heldigvis gravid igjen. Er 6+5 i dag, og i går begynte det å verke så volsomt nede i kors ryggen min. I dag er det mer murring. Roet seg litt... Hadde lignende vondt som dette akkurat rundt da jeg fant ut at jeg var gravid også..... Har ikke vært noe tegn til blødning. Har litt tykk slimet blank utflod, men ikke noe problem ellers. Har hørt så mye om at vondt i korsryggen kan være et tegn på abort….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at vondt i korsryggen er teng på graviditet!:)

Prøv å ikke bekymre deg, sjansen for at det går bra er gangske stor!!

Jeg hadde vannvittig vondt i ryggen og bekkenet i 6. uke, er nå i 9. uke, så det er nok helle tegn på svangerskap enn noe annet du har! :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i begge mine svangerskap hatt peroider med skikkelig verkende smerter i korsryggen. Dette var tidlig i svangerskapet.. Men det er ikke rart at du er bekymret! jeg har selv lest at det kan være negativt med disse smertene... å jett om jeg har bekymret meg! Men som Trulte skriver så er det nok oftest et tegn på graviditeten.. Ja, også må jeg bare tilføye at jeg får problemer med fordøyelsen. denne gangen startet det allerede i uke 6. Gikk flere dager uten å gå på do. å gjett om jeg fikk smerter i korsrygg. men så lenge jeg får i meg min daglige dose Duphalac, går alt som smurt;) å jeg har ikke hatt samme verkende smerter i korsryggen etter at jeg begynte på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Smerter i korsryggen er et tegn på graviditet. Det skyldes hormonell påvirkning av leddene dine. Det er vanlig helt i begynnelsen av svangerskapet. Ofte avtar smertene i løpet av første trimester før de kommer tilbake i siste trimester.

Smerter i korsryggen er ikke ensbetydende med abort.

Prøv å glede deg over svangerskapet ditt.

Ønsker deg god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vondt i korsryggen, men det problemet løste jeg med å ta en ekstra pute under hodet når jeg sover...

kanskje det er like enkelt for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...