Gå til innhold

Voksende mage! Flere enn meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mine bukser strammer veldig.. er joggebukse hjemme her om dagene. er 12 fullgåtte uker i dag. :)begynner på uke 13 i morra. yeah! men er tidlig å legge på seg. Syntes det har kommet på hofta jeg, og ikke på magen. hehe.

Annonse

Sliter litt med buksene om dagen jeg også, men mest fordi jeg blir ekstra uvel og kvalm når det strammer, er 10 uker i dag. Med nr 1 fikk jeg ikke mage før jeg var 5 1/2 måned, men med nr 2 var jeg ganske stor ved 10 uker, så nå er jeg vel midt imellom:) Er forresten født i 78 jeg også.

Har sluttet å bruke dongeribuksene mine nå, for de har blitt ubehagelige. Bruker bukser med litt stretch i. Er 11+4. Føler at jeg har lagt på meg mye, selv om det ikke er den helt store forskjellen ¨på vekta enda...

begynner å få litt mage jeg og ja :) er 9+5 i dag :) første gang jeg er gravid :D er så spennende :P merker at nesten ingen av dongeribuksene mine passe noe særlig lengre, kanskje fordi jeg alltid har insistert på "jo trangere, jo bedre". ;) må visst ut å kjøpe noen pene joggebukser som jeg kan ha å bruke på jobb også. jobber på bokhandel så her er det veldig fin klesdokes, men jeg regner med at dem ser imellom fingrene med meg, om jeg bare finner noen litt FINE joggebukser... kanskje på Bik Bok...? nei, nå er klokka åtte og jeg kan endelig stenge butikken :D snakkes ;)

Annonse

i uke 11 nå, og har kjøpt mammabukse, de var jo FANTASTISKE!! så deilige og gode og varme når de trekkes langt oppover magen :) førstegangsgravid og positivt overrasket :) jeg har vært veldig oppblåst, det hjelper litt nå, men har tydelig mage og lurer litt på om jeg har lagt på meg så mye eller hva det egentlig er. gleder meg til den "ordentlige" magen!!!

Jeg er 9 uker på vei og har ganske struttende mage. Jeg skjønner ikke det er mulig så tidlig i svangerskapet, men det er første gang for meg, så hva vet vel jeg?

For meg er det ikke stas i det hele tatt. Har nettopp fått ny jobb,og kvier meg fælt med å fortelle at jeg venter barn. Kjøper vide topper for å skjule så godt som mulig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...