Gå til innhold

Oi oi... var visst TO der gitt ;)

sommerfuglene

Anbefalte innlegg

Hehehe... Var på ul i går, har hatt blødninger i helga. Så me var forberedt på at her kunne ting gå galt, men gynekologen sa: "Her står alt bra til, babyen hopper og spretter. Så skal vi forflytte oss til nr 2 og sjå korleis det står til der..." Eg og mannen holdt på å dette av stolen. Hallo? TO BABYER??? Fekk litt sjokk der gitt!

Så fra å være nervøs for at me i det heile hadde ein baby der inne, så hadde me no fått to! Dere kan tenke dere at familiemiddagen med dei vordende besteforeldra vart litt morsom då dei skulle studere ul-bildene :) Dobbelt opp, dobbel glede meinte dei!

Jepp, så då er eg altså her hos dere! Lettere sjokkert, men gleder meg veldig. Er 12 uker og har ei jente fra før. Og no blir me ein familie på 5 :)

Fortsetter under...

:) kjenner jeg får tårer i øynene hver gang jeg leser disse historiene for jeg kjenner meg så ufattelig godt igjen! Det sjokket man får der og da er nesten litt vanskelig å beskrive.

Du er i samme situasjon som meg, vi blir også en familie på 5 - her har vi en liten gutt fra før.

Bare vent til det har gått en liten stund, da bare gleder du deg og skinner deg i all oppmerksomheten tvillinggravide får :)

Jeg er selv kommet til uke 22 og teller uker og dager og synes nok at tiden går litt sent.... Tvillinggravide blir ofte sykemeldt tidligere, her på sørlandet sykemeldes vi i uke 20 - så jeg går hjemme og bare koser meg nå. Sover masse og ruger så godt jeg bare kan.

Masse lykke til og ikke minst; gratulere :)

Ja, jeg skriver under på den. har nå vendt meg litt til tanken. Fikk vite det 2 nov. og var da 19 uker på vei. Så litt sjokk kan man si. Skal på UL igjen nå på fredag. Gleder meg veldig til å se de to guttene mine igjen. Skal ha med meg min beste venninne jeg nå da. Siden alt var så bra på første UL. Ho gleder seg også veldig. Jeg har en sønn på 4 fra før, så vi blir også 5. Spennende. Titter på vogner jeg nå... Er så mange å velge mellom. men veldig moro da;)

Jeg er også sykemeldt, så går og venter på å få ordne til jul. veldig glad for at jeg ikke venter på sommeren. Tror jeg ventetiden hadde blitt lang. Nå skjer det jo så mye fremover og så er plutselig tiden inne for små bebiser...

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...