Gå til innhold

Strekkmerker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:-)

 

Av og til så kjennes det ut som huden på magen "sprekker". Trodde at det var slik det ville føles hvis en fikk strekkmerker, men ser ikke noe som tyder på at det er strekkmerker der hvor jeg kjenner ubehaget. Kjennes bare litt sårt ut i ettertid, men går ganske fort over igjen. Er det flere som har opplevd dette? Er det normalt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på det samme som deg.

Er så glad for at jeg ikke har fått strekkmerker enda!!

Av og til kjenner jeg sånne "sprekkinger" i huden, men har ikke fått noen merker av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

og hvis vi får noen strekkmerker synes jeg ikke vi skal være så forfengelige at vi lar det plage oss...

Det viser jo at vi har greid å lage noe fantastisk, og det er en del av livet.

 

Men, når det er sagt, har heller ikke jeg merket at jeg har fått noen strekkmerker enda, så kanskje jeg endrer mening hvis jeg plutselig oppdager at hele magen er i et mønster uten like??? Håper ikke det men...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er i uke 31, og har heller ikke fått noen strekkmerker enda. Denne gangen... Jeg fødte første gang for 17 år siden, og da fikk jeg strekkmerker over hele magen i løpet av en natt. Hehe. Kan tro jeg fikk sjokk da jeg så meg i speilet på morgenen. Husker dessverre ikke hvor langt på vei jeg var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som ikke har fått strekkmerker er heldig.

 

Jeg har fått på begge lår, baken og på puppene, ikke noe særlig.

 

Men tenker jo på det lille underet som er i magen min :)

 

Så det går helt fint.

 

Har mye å jobbe med når babyen er kommer til verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også det samme på magen; huden står jo så og si i helspenn til tider! - men ingen strekkmerker på magen..enda ihvertfall..

På hoftene derimot, får jeg mer tydelige merker for hver dag..! Buuu.....! Har vært så flink og smøre magen, men ante ikke at merkene kunne komme på siden! Har også fått noen små øverst på lårene... Føler meg så sexy.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...