Gå til innhold

Tips til en blødningshistorie som endte bra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har brukt å svare på så mange innlegg som mulig som omhandler dette emnet, men det blir mange etterhvert og blir litt lei av å skrive samme historie gang på gang. Men vil gjerne hjelpe dere som blir nervøse og opplever dette.

Derfor har jeg lagt ut historien på bloggen min,det er bare å trykke på nicket mitt.

Velger å ikke legge ut historien som ett innlegg for det har til tider vært kritikk inne på 1 trimester om alle sa/ma og blødningshistoriene at mange blir nervøse pga de.

Håper den kan være til hjelp!!! bare ta kontakt hvis dere lurer på noe.

Lykke til!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min obstetrikkbok står det at bare 25% av dem som får småblødninger under 1. trimester mister. :)

Skrevet

Kan signere på denne:-) Hatt 3 blødninger, en i uke 5 en i uke 10 og en i uke 24. Alt er bra med jenta i magen.

Hos jm, gynekolog og lege sier de det er svært vanlig med blødninger i svangerskap. Spesielt i starten.

Jeg holdt meg unna 1 tri forumet for det var så mye skriving om blødninger og SA - jeg blei rett og slett redd av det. Nå hopper jeg over til 3 tri snart:-)

Tenkte jeg bare skulle legge inn et lite innlegg her slik at folk kan se at det er kjempevanlig:)

Skrevet

Det samme skjedde med meg:) Hadde styrt blødning i uke 7 og blødde noen uker. Det var ett hematom på utsiden av livmoren.

Babyen har det bra og jeg hopper over til 3 trimester i morgen:0)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Velkommen til 3 trimester!!

så godt å høre at det gikk bra med deg også da.

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Takker for at du deler historien din! Jeg blør nesten hele tiden og er veldig engstelig pga det. Har vært på tidlig ultralyd og skal på en ny en i neste uke. Håper at alt er bra med nurket mitt!!

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for at du delte denne historien med oss, det er godt å få ned stressnivået og lese at andre har vært gjennom det samme som oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...