Lille Blåbær Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Satt å "zappa" på tv`en i går kveld og landa på Top Model hvor en klyse av ett mannfolk skrøt over ei 17 år gammel jentes former og frafrådet henne til noen gang å amme dersom hun skulle få barn. Da ville hun miste de flotte formene sine. Jeg ble så sinnsykt provosert av dette. Er det mulig av en voksen mann å stå å si noe slikt til unge jenter??? Er det viktigste her i verden å ha fine former eller å amme barnet sitt??? Jeg er ikke i tvil hva jeg mener vertfall.
SommerMini_Juli08 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Helt enig med deg. Han bør skamme seg. Tror nok han får refs for hva han har sagt på mange hold. Han er den største klysa jeg kan tenke meg. Jævla gris!!!! Er stolt av barna mine, strekk merkene mine og puppene mine. Har født 3 barn, ammet 3 barn og nå er nr 4 på vei. Herregud er stolt av hva kroppen min har prestert jeg. Ser faktisk ganske ok ut. Om det er lov å si det selv. Synes mennesker som ser ut som de har levd litt er ti ganger mer sjarmerende en polerte glansbilder.. Puh hissa meg opp igjen... :-)
A og G Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Bare for å fortelle en liten godnyhet til alle som ammer: Det er en plastisk kirurg som har forsket litt på om det er amming som gjør at man mister formen på brystene (han begynte fordi det var så mange som kom inn å ville fikse brystene etter amming), og han har kommet frem til at det ikke er ammingen som gjør at de blir slappere, men selve graviditeten, og at jo flere barn man har, jo slappere blir de.. MEN at RØYKING var enda værre!!! Men altså, konklusjonen hans var at amming ikke hadde noe særlig betydning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå