Gå til innhold

Sier magefølelsen gutt eller jente? En liten test på om magefølelsen stemmer før vi skal på UL (for de som vil vite kjønn)

Anbefalte innlegg

Magefølelsen sier jente denne gang:=)

Har hatt rett ang magefølelsen begge de andre gangene.Jente første gang og gutt andre gang:=)

Fortsetter under...

Min magefølelse sier jente. Hadde akkurat samme følelsen de to andre gangene, men da gutt...........og gutter ble det begge gangene. Klarte ikke tenke jente engang da. Nå klarer jeg ikke tenke gutt overhodet. Så det blir spennende å se på UL. Skal dit 5.des.

Magefølelsen sier jente her. Alt er så anderledes fra forrige mann. Får kanskje svar på torsdag, da skal vi på ulralyd.

Min magefølelse sier Gutt. Skal på UL til fredagen så vi får se om det stemmer-hvis de kan se det da:) Er mitt første barn så skal bli interessant å se om magefølelsen stemmer:)

mage følelsen min sier jente og gutt.. hehe. så får vi se om det kommer tvillinger. hehe..

syns det er vanskelig. men tror kanskje litt mer at det er jente. men vi får se..;) er bare 4 dager igjen no..;)

Magefølelsen sist sa jente. Det stemte. Denne gangen hadde jeg liksom ingen "magefølelse" på det, inntil nå ganske nylig. Den sier gutt. Så det blir spennende å se, og jeg gleder meg skikkelig til UL! Vet ikke enda når jeg skal, men blir nok før jul. Mannen min har en følelse av jente denne gangen også, forresten. Bare for å ta med det også ;)

Annonse

mage følelsen min sier gutt..alle andre mener jente.jm sa mest sannsynlig jente. så skal tilbake 14 des. for å være sikre forhåpentligvis:)

Den 14/11 skrev jeg innlegg på denne, om at min magefølelse sier at jeg får gutt. Det var ingen tvil om det da vi kom på UL den 28/11:) Så da stemte det gitt... Om det var magefølelsen eller flaks er jo ikke godtå si da... :)

Magefølelsen min sa jente, mannens magefølelse sa jente , begge våre familier trodde jente og alle vennene mine unntatt ei, sa jente .. å gjett hva, vi fik vite sist ons at det var ei JENTE :D wee...

Har nå byttet nick til 3-prinser.

Så ganske klart på UL at vi venter nok en liten herremann. Selv om vi hadde et ønske om ei lita prinsesse, er vi vel så glade for å få nok en liten prins :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...