Gå til innhold

Sier magefølelsen gutt eller jente? En liten test på om magefølelsen stemmer før vi skal på UL (for de som vil vite kjønn)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magefølelsen sier jente denne gang. Hadde hele tiden på følelsen at d ble gutt sist og d stemte den gangen!

Første gang jeg var gravid i vår sa magefølelsen jente, andre gangen gutt, men jeg spontanaborterte begge gangene, så jeg kommer alri til å vite om magefølelsen stemte.

Nå har jeg magefølelsen jente den ene dagen og gutt den andre, så ikke vet jeg. Kanskje jeg skal ha tvillinger ...

Det er vanlig i familien å få en gutt først da, så er det ikke tvillinger, er det sikkert en liten gutt. :)

Har ingen ønsker den ene eller den andre veien, så lenge jeg får minst en av hver etterhvert. Selv har jeg både brødre og søster og syns det har vært fint å vokse opp med. Stor stas med søsken.

Annonse

Har en følelse av at det er en gutt. Som det sies over her har heller ikke jeg noen anelse hvorfor, og har heller ikke noe sammenligningsgrunnlag siden dette er første. Så det blir spennende å se på UL 20. desember! :)

Magefølelsen min og en av de kommende tantene sier jente..ellers har ALLE som vet det sagt at de tror det blir gutt... Så nå begynner jeg nesten å tvile litt selv også.. jeg og kommende far har til og med veddet..hihi.. den som taper spanderer middag ute etter ultralyden (hvis de ser det da..).. hihi ;O)

4,5 uker igjen til svarte kasnkje kommer!! ;O)

Magefølelsen min sier jente.. Venter i spenning til 17.desember, for da får vi forhåpentligvis svaret =)

Annonse

Jeg har sagt gutt, men mest fordi samboeren har sagt jente.

Nå er jeg mer og mer sikker selv på at det er jente.

Lurer veldig på om dette stemmer for fikk plutselig bare en visshet om at det er jente.

Merkelig.

Dette er første, så har ingen sammenligningsgrunnlag.

Spent på UL 6. desember!

min magefølelse sier gutt, sist var jeg helt sikker på at det ble jente og det ble det!

så vi får se om det stemmer denne gangen også.

jeg tror jente,samboer tror gutt.UL 21 des:-) Men vi vet ikke enda om v vil vite det på UL da,så kan bli lenge å vente ¨på svaret:-)

Jeg tror gutt! Men jeg har så langt tatt feil hver eneste gang jeg har tippet hva noen andre skal ha, så det er nok en jente... :-)

har en magefølelse på gut ja..... men veit ikke koffer æ heller (som flere ser æ )..

men har alltid trudd at æ skal få jente først å gutt som nr 2... å har en jente på 4 1/2 nu..............

blir spennende å se om magefølelsen e riktig :) :)

Hei..Har en magefølelse på gutt jeg også:) Samboern min har følelse på jente da, så det blir spennende å se:) ultralyden er 12.12 så håååper vi får se kjønnet da:):)

holder en finger på at d e gutt, mn ei venninne sir ho trur d e jente.. ho sir d e noe m den bittelille magen som sir ho at d e jente.. mn har jo ikke vært kvalm eller noe i begynnelsen, så ho mamma holder en finger på at d e gutt( ho va plaga av sterk kvalme m mæi og ingenting m brodern)

Vææææ!

Jeg drømte at jeg fikk tvilling-gutter!

Håper jeg ikke er sanndrømt.

(Ikke fordi jeg har noe i mot tvillinger eller guttebabyer, men fordi jeg har plass på ABC og de tar ikke imot tvillinger.)

Gutt eller jente spiller ingen rolle så lenge det bare er en!

jeg har en følelse av at det blir jente.

Hadde det sist, og det ble det.

Men har vært på UL i uke 12+5, og da mente jordmora at hun ville ikke veddet på at det ble jente, for hun syntes at hun så gutt.

Men det må da være altfor tidlig å se noe så tidlig.

Time will show.

uansett er vi glade

Hadde vært kos å fått en gutt sidn æ har ei jente fra før, men magefølelsen sir jente... Bare 8 daga nu så vet æ (kansje)...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...