Gå til innhold

Sprøyte skrekk!!!!!!ikke bare litt heller :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Hjelp...Har så innmari sprøyte skrekk...Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!Har min første time hos jord mor i morgen....Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....Føler meg skikkelig teit altså...

Hvor mange glass tar dem egentlig????

 

Huff....Jeg er så redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også det,men hun legen som har tatt sprøyter på meg har vært utrolig flink å får meg til å føle meg rolig...er bare til å forklare saken til de...så prøver de nok å gjøre det så greit som de kan for deg vil eg tro:)

 

 

Håper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Jeg forstår at du er redd, men du må regne med å bli stukket i armen ved flere anledninger i sv.skapet. Kommer helt ann på!! Jeg er gravid for andre gang og i det forrige sv.skapet tok de blodprøver i armen 2-3 ganger.Og stakk i fingeren flere ganger for å følge med på blodprosenten. De tar tre til fire glass. Du får se bort når de stikker, da går det bedre. Var verre for meg før, men har blitt herda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si i fra at du har skrekk så går det mye bedre. Lettere for de som skal ta blodprøven også da. Si at du vil legge deg ned feks. Da er det sjelden det går galt. Jeg har jobbet som bioingeniør tidligere og hatt mange med sprøyteskrekk. For de fleste går det helt fint. Men best for de som sier i fra først. Jeg har flere ganger sittet med pasienten avsvimt i fanget og det er ikke noe kjekt for noen! ;-))

Og sørg for at det er noen som kan ta blodprøve som gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,

 

kjenner meg veldig godt igjen, de første gangene de skulle stikke meg i fingeren da jeg var gravid med førstemann, måtte jeg be om å få legge meg ned, og det var for et stikk i fingeren! Nå har jeg kommet med over skrekken for det da, men må fortsatt ligge når de tar prøver fra armen....

Men, de synes det er veldig greit at vi sier i fra om sånt altså.

 

Jeg trodde jo jeg skulle bli bedre på sånt, men nei, blir nok aldri det, blir dårlig av å se blod og jeg, kan lett svime av....

 

det er lov til å være redd for sånt synes jeg! ikke føl deg teit, da blir det bare verre!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh....Skjønner ikke hva jeg har vært så redd for!!fikk embla plaster på å gikk med det i en time,kjente ingenting...Eneste jeg jeg kjente var når hun tok av stramme bånde!!!hehehe....

 

Dette kan jeg gjøre flere ganger altså!!!!Er litt stolt av meg selv nå =)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...