Gå til innhold

Noen fra Bergen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her fra Bergen, Ytre Sandviken. Har termin 17 juli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra Sotra her....Termin er 31.07.08...venter nr 2... .Har vært på UL i dag og sett et lite hjerte:-)-- Sist jeg var gravid hadde jeg termin i begynnelsen av juli, men fødte rundt st.Hans... Blir spennende å se når denne lille har tenkt å komme ut!!!

Skrevet

Vi skal på UL i morgen. Det blir spennende! Kjekt å høre at FLoRinA så noe :-) Hvis alt går bra, tenker vi å gi nyheten i julegave til besteforeldrene! Fikk forresten skiftet fastlege på fastlege-telefonen. Takk for tips!

Gitte: Vi bor også i Ytre Sandviken, så da er vi flere! Kanskje det blir trilleturer til høsten.

Skrevet

Ble visst ikke noe juli-baby på meg:-( Hatt en MA, så nå vet jeg endelig hva det betyr.... (mis-abortion). Har rester etter fosteret i livmoren, men hjertet slår ikke, dessverre.

Skrevet

Bor i Helldalsåsen/Nesttun, har termin 24. juli og har ei jente født i mai 05 fra før.

• 3 uker senere...
Skrevet

bor på bønes, har i følge tidlig ultralyd termin 24.juli

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde vert moro å få til ett treff etterhvert. Noen andre som er klar for det?

Skrevet

Hej piger! Så fik jeg også logget mig på barnimagen. Jeg bor også i Bergen og har vældig lyst til at mødes med andre gravide. Skal have nr. 2 rundt d. 20. juli :-)

Skrevet

hei jenter!

har en gutt født 6 uker før termin i fjor august, ble gravid pang med en gan og har no fått termin 12 juli.. kommer fra søreide (fana) men flyttet for 1 år siden ut med strusshamn (askøy) gleder meg stort til å få til et bim treff:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, blir gjerne med på treff!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...