Gå til innhold

Noen fra Bergen her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bor ved Lagunen, og har termin 27 juli.

Etterhvert kan vi jo stelle i stand BIM-treff!! Det var jeg med på i mitt forrige svangerskap, og det var kjempe kjekt. Vi traff hverandre en kveld i mnd fra midten av svangerskapet, frem til folk gikk ut i permisjon. Da hadde vi dag treff en dag i uken, så lenge vi var i permisjon. Treffer fremdeles jentene fra den gang en kveld i mnd + julebord. Vi ble en skikkelig fin gjeng!

Kanskje vi også kan bli en fin gjeng!!

Hei, bor i Bergen og venter nummer to. har en på 1,5 år. Termin ca 27.07. Sist var jeg ikke med i noen BIM-treff, men har en venninne som var det og hadde det veldig artig med det. Dele bekymringer og sammenligne mager:) er artig det. Har lyst på UL før jul, vil spre nyheten i julegave til besteforeldre:)

Tror du først får sjekke hvilke leger som er tilgjengelig for bytte på nettsiden til NAV. Jeg har prøvd i lange tider å bytte, men de få som har vært ledige har jeg ikke lyst til å gå til. Fikk til slutt byttet!! Men ikke til noen av legene jeg hadde fått anbefalt, for de hadde ikke ledig.

Juli er visst alltid travel på KK. Og det midt oppi ferieavvikling og danske jordmødre som ferievikarer!!! Kjenner en som fikk en av de danske jordmødrene, som ikke skjønte hva hun sa, fordi det var en skikkelig vanskelig dansk dialekt...hihi.......En annen fikk ikke komme på fødestuen før pressriene startet, fordi det var fullt på alle fødestuene på Føden og Storken. Og da hun hadde født tok det en time før hun ble flyttet til Barsel, fordi de trengte rommet fødestuen hennes. Litt kaos!!

Vi får forberede oss på å være effektive vi, jenter!!! Så alle får fødestue i god tid!! Har hørt at det er veldig mange som planlegger å få juni og julibarn! I mitt tilfelle hadde vi ikke regnet med at vi skulle bli gravid så fort...hadde planlagt høstbarn..

Jeg bor i Sandviken og har termin 3. juli :-)

Da jeg tok kontakt med helsestasjonen jeg hører til, fikk jeg beskjed om at de "ikke tar inn nygravide"..(!) ...så det er tydeligvis stor pågang og mangel på jordmødre rundt forbi.

Min teori er at det er mange "gullbarn" på gang - hva tror dere? (Selv er jeg innflytter og ikke den store branntilhengeren, men det passer med tiden, hehe...)

Fikk mai-barn sist, og det også var rimelig hektisk - fellesferien, vet dere:-) Tok i underkant av 3,5 timer fra jeg kom til vesla var født, så fikk beskjed om at neste gang kunne bli skikkelig racer-fart!

Jeg skal prøve så godt jeg kan, så kan dere andre få slippe til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...