Gå til innhold

Bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Er bare 14+3, men har den siste uken hatt smerter i lyskene og bekken(?) (mensen-lignende smerter i underlivet og en slags dragning i baken liksom...vanskelig å forklare!!) Samme med korsryggen (sånne smerter man ofte får hvis man er sliten i ryggen...). Noen som vet hva dette kan være? Begynnende bekkenløsning??:/ Er samtidig fryktelig sliten for tiden... bare sover etter jobb!!! Og når jeg ER på jobb (helsevesenet) kjennes alt som et SLIT pga stressnivået+det fysiske arbeidet... Blir nesten kvalm bare av tanken, hver morgen når jeg våkner! Flere med samme erfaring?

Anonym

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10892722-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff stakkars.... sliter med d samme her å..

men har nå vært sykmeldt snart 4 uker pga ser meg ikke rå for å dra tilbake på jobb i hjemmetjenesten..slit hver 14 dg når jeg på nytt må be om sykmelding . samvittighet er nå dritt!!!

men bebisn å kroppen er viktigst no :)

du har nok bekkenløsning ja..

å stress e ikke akkurat gunstig i tillegg......

Jeg leser at du har samme yrke som meg og greier!! Synes også det er et slit i hjemmetjenesten...åsså kjører jeg ikke bil heller. Jeg går rundt omkring (småløper av og til..pga travel hverdag!). Og det gjør det ikke akkurat noe bedre. Stress+ "jogging" liksom... Ble du 100% sykem. med en gang eller? Hadde du gå-problemer, eller var det pga smertene du ble sykem.?(man har de jo ofte hele tiden uansett. Enten man står, går eller sitter...). Skjønner at d ikke er noe gøy å be om ny sykem. hver 14 dag. Åsså får man sikkert dårlig samvittighet når man må ringe jobben hele tiden å gi den beskjeden.

Men er helt enig; barnet og kroppen er viktigst! :)

Og det er jo ikke akkurat som om noen takker oss for at vi går der og hangler og sliter på jobb...

sykmeldt 100 % med en gang ja... fikk 14 dager å diagnose bekkenløsning å beskjed om å komme tilbake før jul!!!! helt bak jordet!!

fikk henvisning til fysio d... men synes det ikke hjelper stort... så har vær på legekontoret 2 ganger i ettertid å forlenga sykmelding... enda har det ikke vært noe motstand men regner me at når jeg har vært sykmeldt over 8 uker det begynner.... vil ha meg tilbke med tilrettelegging på jobben.,, men farsken-!!!!! ka kain e gjør da?? når det e vondt å sitte lenge, gå noen meter, å ikke minst ut å inn av bil.. jeje...

sykmeldt pga smerter å bevege meg, å gå.... men det å vagge er noe som har kommet mer nå.... går som en gås når jeg har gjort noe huarbeid...

fått krykker da som jeg kan bruke men de står fortsatt i skapet... nederlag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...