Ruske-Sara Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Datteren min begynte da hun var 3,5 år for ca et år siden. Hun er kjempeglad i å tegne, så hun har hatt veldig stor utvikling det siste året, og tegner nå veldig detaljert med klær og øyevipper.
Tokatter_USA Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Min har nettopp begynt med hodefotinger. Hun er nettopp fylt tre år. Men hun har tegnet øyne og munn inni et hode, uten føtter, i kanskje noen måneder. Hun har da som oftest tegnet mamma!
espi Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jenta mi har nettopp fylt 4 og det er sjelden hun tegner ansikter. Går stort sett på rabling eller fargelegging av tegninger de får i barnehagen. Hun tegna et ansikt med armer og bein første gang den uka hun fylte 3 år, men har vist minimalt med interesse for slik tegning siden
Smellt P. Tjukka Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jenta mi har akkurat begynt å tegne hodefotinger og blomster ! Hun er nettopp fylt 3 .
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Min gutt begynte da han var i overkant av 3,5 år. Han har ikke helt den store interessen for tegning, så var ganske overrasket når den første hodefotingen kom:o) Ellers går det i soler med mange stråler. Nå er han 4 år og har ikke avansert noe særlig, men som sagt så liker han bedre å gjøre andre ting:o)
2+1=gøy* Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Jenta mi begynte da hun var ca 4 år og 3 mnd.
*Joa* Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Min gutt har hoppet over hodefotingen. Han tegner nå hele strekmannen med fjes. Det beynte han med når han var 3 år og 8 mnd. I tilegg tegner han sola og de aller fleste bokstavene.
Hilde 83 Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Hei. Jeg begynte å søke på hodefoting, og fant denne siden. Det er utrolig gøy å lese om andres erfaringer og deres barns utvikling. Min gutt på nesten 2 1/2 år, tegnet hodefoting i forrige uke. Han er veldig glad i å tegne,og er opptatt med detaljer.
Amarie Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Gutten min er snart 4 år og 4 mnd, og tegner slettes ikke hodefotinger. Det er mest rabletegninger, men han forklarer nøye hva han tegner. Har stussa litt på at hodefotingene uteblir, men han gjør så mye annet puslearbeid - lager innvikla legofigurer o.l., så jeg er ikke bekymra for utviklingen hans. Han er ikke så interessert i å tegne, men liker å lage tredimensjonale saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå