Gå til innhold

Når begynte deres barn å tegne mennesker? Hodefoting el.l.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min begynte da hun var 3,5 år for ca et år siden. Hun er kjempeglad i å tegne, så hun har hatt veldig stor utvikling det siste året, og tegner nå veldig detaljert med klær og øyevipper.

Skrevet

Min har nettopp begynt med hodefotinger. Hun er nettopp fylt tre år. Men hun har tegnet øyne og munn inni et hode, uten føtter, i kanskje noen måneder. Hun har da som oftest tegnet mamma!

Skrevet

Jenta mi har nettopp fylt 4 og det er sjelden hun tegner ansikter. Går stort sett på rabling eller fargelegging av tegninger de får i barnehagen. Hun tegna et ansikt med armer og bein første gang den uka hun fylte 3 år, men har vist minimalt med interesse for slik tegning siden

Skrevet

Jenta mi har akkurat begynt å tegne hodefotinger og blomster ! Hun er nettopp fylt 3 .

Skrevet

Min gutt begynte da han var i overkant av 3,5 år. Han har ikke helt den store interessen for tegning, så var ganske overrasket når den første hodefotingen kom:o) Ellers går det i soler med mange stråler.

Nå er han 4 år og har ikke avansert noe særlig, men som sagt så liker han bedre å gjøre andre ting:o)

Skrevet

Jenta mi begynte da hun var ca 4 år og 3 mnd.

• 3 uker senere...
Skrevet

Min gutt har hoppet over hodefotingen. Han tegner nå hele strekmannen med fjes. Det beynte han med når han var 3 år og 8 mnd. I tilegg tegner han sola og de aller fleste bokstavene.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Jeg begynte å søke på hodefoting, og fant denne siden. Det er utrolig gøy å lese om andres erfaringer og deres barns utvikling. Min gutt på nesten 2 1/2 år, tegnet hodefoting i forrige uke. Han er veldig glad i å tegne,og er opptatt med detaljer.

Skrevet

Gutten min er snart 4 år og 4 mnd, og tegner slettes ikke hodefotinger. Det er mest rabletegninger, men han forklarer nøye hva han tegner. Har stussa litt på at hodefotingene uteblir, men han gjør så mye annet puslearbeid - lager innvikla legofigurer o.l., så jeg er ikke bekymra for utviklingen hans. Han er ikke så interessert i å tegne, men liker å lage tredimensjonale saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...