Gå til innhold

Noen som har det på samme måte?


BabiKlar

Anbefalte innlegg

Jeg har rett og slett ingen spesielle symptomer, bortsett fra at jeg er VELDIG kald, jeg "promper mye" hehe...og jeg har veldig uren hud fått, noe jeg aldri har sliti med før... Men bortsett fra dette er jeg verken kvalm eller dårlig på noe måte... Jeg er 5+2 i dag, kanskje for tidlig å bli kvalm? Eller kanskje jeg bare skal være glad til, at jeg foreløpig slipper kvalmen.... Noen som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du hadde en del symptomer jeg da! :) Ikke ønske deg denne kvalmen.. Du angrer i det sekundet den setter igang! Jeg blei ikke kvalm før uke 7 ca,og det er vel det mest vanlige.. Det er iallfall ikke ett tidlig symptom..

Bare hver glad du er frisk og alt går bra. Når kvalmen først kom på meg, slapp den ikke taket før uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frøys også MYE i starten, nå har det gitt seg og nå er jeg kvalm! Så ja, enig med Labambie her at det er bedre enn kvalmen.. Du er jo tidlig enda så det kommer kanskje mer etterhvert!! Luft har jeg også hatt VEEEEEEEEEELDIG mye av, det har ikke gitt seg helt enda, er bare takknemlig jeg så langt har klart meg uten de store uhellene på jobb og blant folk....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bare på besøk fra 3. trimester..

Men du må huske på at det er veeeeldig mange symptomer..

Jeg var veldig løs i magen, jeg frøys hele tiden også plutselig ble det for varmt.. Kviser og uren hud fikk jeg i hele ansiktet i starten.. Men de fleste som sliter med kviser før svangerskapet mister det helt når de blir gravide.. Vær veldig gla for at du slipper kvalmen, jeg var kvalm hele dagen helt til 4 mnd.. Og er gla det er over.. værste jeg har vært borti.. hehe.. eneste problemet mitt er halsbrann, men mye heller det enn morgenkvalme igjen.. hehe..

 

Klemmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...