Snupsemor Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen som husker det?? Jeg hadde det da jeg var liten, mange år siden nå. På slutten av 70-tallet faktisk. Tenkte at det kunne være en grei måte å lære tre-åringen å gå på skøyter. Mener å huske at de to ytterste meiene var litt kortere enn den i midten. Akkurat som støttehjul på en sykkel. Finnes det??? Klarer ikke å finne det noe sted, og jeg tror moren min har kastet de vakre orange jeg hadde....
Gjest Filifjonka Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Akkurat sånne hadde jeg også! Og de var oransje, og de ble festet med reimer rundt foten. *mimre mimre* Jeg aner ikke om det finnes noe sted nå for tiden, beklager. Jeg ble bare overfalt av minner da jeg leste innlegget ditt :-).
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 ja de finnes enda. men jeg vil ik anbefale de, har jobbet i sports butikk i 10 år, og det var ik mange som kjøpte de. kjøp heller hockey skøyter, de bredere meier enn kunstløp. få fatt i en brus kasse, sett den på høy kant og la 3åringen bruke den som støtte. sånn lærte min 3åring å gå på skøyter. men som sagt, skøyter med 3 meier fins, de er ik orange lengre, de er blå
Jules32 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Vi har hatt sånne skøyter til datteren vår, kjøpte de i vanlig sportsbutikk. Hun brukte de vinteren hun var 2.5 år og 3.5 år, men den siste sesongen ble de egentlig litt for små til å passe godt på skoene hennes (remmene ble i korteste laget og skosåla gikk utenfor). I år er hun 4.5 år og vi har kjøpt nye. Det jeg kan anbefalle på det sterkeste er den nye typen skøyter for barn som har 4 skostørrelser i ett. Man spenner de på nesten som en slalomstøvel, kjempelett å stramme, de kan justeres i hælen og dermed tilpasses riktig størrelse + de har godt fleecefôr inni som er varmt og mykt. Du får tak i de f.eks på XXL for 299,- fra str. 25 og oppover. Finnes også i merket FROST som er litt dyrere og selges hos bl.a. G-sport. Kos dere med skøytegåing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå