Gå til innhold

var på ul idag

MammaTilTre*augustbaby*

Anbefalte innlegg

Alt var kjempe bra med småen=D

Fikk høre hjertelyden, og småen veiva med armer og bein, og så gapte h*n litt =D

Ble satt tilbake 3 dager så er 12 +3 idag....

Fikk og ul bilde,og da eg studerte det såg eg at h*n ser rett på oss =D Og så er mannen min helt sikker på at det er en jente.(han såg to små streker mellom beina og mener det er kjønnsleppene...) Men må nok vente noen uker til før de ser det tenker eg...

Er så glad nå=D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10892090-var-p%C3%A5-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro!! Håper dere lykkes denne gangen! Leste "historien" til Noah, ganske sterkt..

Jeg har også vært på ul i dag. Moro å se den lille sparke med beina, vifte med armene og snu på hodet.. Rart at en liten unge på 5cm kan "gjøre så mye ut av seg"...

Masse lykke til videre!!!

Jeg var også på UL idag :D fikk se vår lille skatt.... er 14 uker på vei. Babyen lå med den ene hånda bak hodet og sugde på totten. Kjempe skjønt å se på... Så avslappa, før den begynnte å bevege seg litt... Jordmora var veldig fornøyd med størrelse og bevegelser. Litt godt å vite at alt er bra der inne og at det bare er en..... Men den ville ikke vise om den er gutt eller jente, så det må vi vente med til ordinær UL for å se... skal ha UL i uke 18. Håper vi kan se det da... Uansett var det gøy å se babyen vår idag. Spesiellt siden det er mannen min sin første.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...