Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hei. Vi gir datteren vår mme. Men noen sider at du ikke skal gi mme før barnet er minst 4 mnd. Stemmer det???? Og har mme noen bivirkninger? Og gjør det noe å gi både fra bryst, OG mme ?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 bare tull man kan gi mme fra fødsel av. står på pakken=) jg gir både mme og mm, har gjort det fra dag 1. gir en til to flasker med mme og ammer resten. ikke fordi jeg har for lite melk, men jenta sover bedre på natten, og greit med en ekstra kaloribombe hvis vi skal gå en lang tur eller på besøk.. så slipper jeg å dra opp puppen med en gang jg kommer inn døra=)
Matja Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Selvfølgelig kan du gi mme fra fødsel, men den som heter NAN 2, Hipp 2 og Småfolk Pluss kan du bare gi fra 4 mnd. Hva skal de ellers gi de som ikke kan amme da..?
lillemarihøne Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 MME kan gies fra fødsel. Selv bruker jeg collett fra Møller. Lett og blande og har lengre holdbarhet enn NAN. Jenten vår får både MM og MME. På den måten får hun immunstoffer etc. fra MM + skikkelig god næring fra MME + som nevnt over, så blir hun god og mett på kvelden og sover lenge/hele natten. Bivirkninger kan være litt treg mage til tider. Jeg har da blandet litt maltekstrakt i melken. Det har fungert fint. En kombinasjon med MM og MME tror jeg er en veldig god ting for barna våre! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå