Gå til innhold

Til dere som skal føde i Fredrikstad...


Tredje-nurk-er-her

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ville bare si at dere har ingenting å bekymre dere for når det gjelder jordmødre i allefall =D

 

Har vært innlagt på Fredrikstad nå pga gallestein smerter/galleblærebetennelse og ble tett oppfulgt av jordmødre også. Møtte 6 ulike jordmødre og alle var supre!

 

Begynner nesten å glede meg til å føde der (noe er jo også fordi jeg endelig kan bli operert etter fødselen da =D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra å høre! Hørte noe på radioen her om dagen, at det hadde vunnet en "best"- kåring eller noe sånt! de har nok jobbet med å fobedre tjenesten sine de siste årene, var jo litt "uheldige" i media for noen år siden husker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg er og tredje gangs gravid og har født de to andre på fredrikstad....jeg har bare gode opplevelser derfra. veldig flott nå som de har egen avdeling med alternativ smertelindring og...

 

høres ikke godt ut med gallesmerter under graviditeten, jeg ble operert for det før graviditeten og det er jeg glad for.

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei hei..

jeg og har gallesten(fikk vite dette for ca en mnd siden) men fikk vite av legen min at det ikke er noe som kan gjøres med dette før etter fødsel.. kan jeg få spørre om hva de hjalp deg med da du lå der pga av dette?? er jo helt sinnsykt vondt og ubehagelig.. jeg skal og føde på fredrikstad og er veldig glad for at flere har positive ting å si. har hørt bare fine ting fra de jeg kjenner.

 

du skriver at du kan bli operert etter fødsel. er det mens du fremdeles er der pga fødsel eller komme tilbake??

takk for svar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

De hjalp meg i den grad at de ga smertestillende og full oppfølging av jordmødre osv. De kom for å sjekke meg og babyen fler ganger i døgnet (også midt på natten).

Helt fantastiske mennesker!

Betennelsen er borte for øyeblikket og takk Gud for det!

Jeg skal til ny vurdering når babyen er ute og så inn til operasjon.

De setter igang fødselen før for at jeg skal slippe å gå lenger enn nødvendig med dette. (Har andre plager i tillegg da vel og merke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...