Gå til innhold

Synes denne er veldig på kanten - slettes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

De som er inne i en slik prosess er gjerne veldig ømtåle for ting som kan oppfattes som usaklig. Ja det er kanskje lagt inn med ironisk undertone, men jeg oppfatter det som et forsøk på å provosere. Dette forumet er et av veeeldig få adopsjonsforum og synes derfor at det kan få lov å være i fred for alle de som liker å skape liv og røre.

Men dersom det er slik at dere ikke gidder å bruke tid på det så for all del så skal jeg holde meg unna forumet jeg...

Furting er ukledelig, men for all del, ta med deg fotballen din og gå hjem. Det er pussig at du selv ikke etter å ha fått det inn med virtuell dråpeteller ser at det er en saklig sammenheng mellom frisør- og homofilinnleggene, og at du dermed blottstiller en total mangel på ikke bare humor, horisont og språkfølelse, men generell samfunnsorientering og politisk teft. Men ingen av disse er vel påkrevd for å få adoptere, så lenge man bare er hetero nok.

Kjære Collargol,

har det ikke slått deg at debatter som "bør homofile få adoptere" oppfattes som forsøk på å provosere av en del av oss andre? Jeg ser virkelig ikke hvordan tråden min avviker fra denne i det hele tatt.

Mvh,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...