Gå til innhold

Flere med termin 19/20 juni?


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Har termin 20.juli, så fremt jeg ikke har tatt livet av den lille spiren med de to ibuxene jeg tok i dag tidlig. Dritt altså! Skal aldri kjøpe de dustetablettene mer..Skal ta en cb digital i morra tidlig. Har lyst til å se at det står "gravid" med ord. Har så langt bare tatt en g-test og en el-test. Virker som mange tar flere. Har du gjort det Collargol? Ja, hadde vært koselig og fulgt hverandre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg tok vel 4 g-tester :-) I tillegg ar jeg fått mål hcg-verdien 2 ganger og så har jeg vært på UL 3 ganger alt....

 

Dette er IVF-svangerskap og risikosvangerskap så jeg vet at alt er i orden foreløpig :-)

 

De 2 ibuxen du tok i dag har nok helt sikkert ikke noe å si, men hold deg unna de resten av svangerskapet :-)

 

Sliter selv siden paracet ikke funker for meg så må bare slite meg igjennom når jeg får hodepine. Men er sykmeldt så da går det forsåvidt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ca 19 juni har ikke vært hos legen enda, men regner med rundt der ja... ja hadde vært kjempe gøy å følgt hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 19 juni her, dette blir andre mann for meg:) Ser du har vært gjennom ivf og hvordan regnes terminen da? Har ei venninde som går gjennom det nå og hun glemte å spørre så vi satt her å lurte litt.Hvor i Norge bor dere? Og hvor gamle er dere? Er 28 selv og bor i Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 15 el 23 juni, legen tror den 23 og jeg den 15. Så får vente å se.. Dette er nr 2 for meg. Jeg er 26 år og bor i Askim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg er 30 år og bor på Hadeland :-)

For å regne terminen på IVF har de litt forskjellig regnemåte fra hvor du tar forsøket.... MEN stort sett riktig blir det uansett å regne at du er 4+0 14 dager etter innsett :-) Kan variere med en dag eller to utifra hvor du har hatt forsøket som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Jeg har termin 19. juni. Er 25 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. Vanvittig kvalm og uvel om dagen, men håper at det går over om noen uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Hvordan er formen deres om dagen?

Jeg er konstant kvalm og sulten.... Ikke så enkelt å kombinere. Har prøvd mange av tipsene her inne, men dårlig respons foreløpig.

Er 9+1 i dag og dette er andre dagen uten oppkast så kan jo håpe at det begynner å gi seg nå kanskje????

Trøbbel med å gå på do har jeg også....

Ellers sliter jeg veeeldig med halsbrann. Trøtt, trøtt og atter trøtt.....

Merker at lunta er litt kortere enn normalt :-s

Ellers er det veldig mange lukter jeg ikke tåler om dagen, alt fra parfyme, visse såper, bensinstasjonslukt osv.

 

Så er vel ingen tvil om at denne er gravid nei!

 

Har alt vært på UL 3 ganger og sett at den lille utvikler seg som den skal. Grunnen til alle UL er pga 3SA tidligere samt at jeg har blod som koagulerer mere enn det burde, setter derfor fragminsprøyter i magen hver dag.

Neste UL er på mandag og vi gleder oss, men enda mere til det har gått enda flere uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen min er egentlig ok, bare litt kvalm om morgenen. hjelper og pine i meg et knekkebrød. jeg er veldig trøtt. har jo en liten jente på 11 mnd som jeg må ta meg av i tillegg,så merker lunta er kort. stakkars samboeren min:)... Er 9+2 i dag. forrige svangerskap var jeg skikkelig dårlig, spydde mye da. så vil si jeg er heldig denne gangen.

Tror det blir en gutt denne gangen siden svangerskapa er så forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...