Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 ... og det er jommen bra for her i huset blir vi nemlig ikke enige! Blir det nok ei lita tulle så er hele familien enstemmige, men er Frøet en utovertiss får vi problemer... 5 åringen mener babyen kan hete Baldrian, 3 åringen synes det holder lenge med Lillebror, og husbonden synes Rasmus er helt ok. Men jeg vet ikke om jeg kan slå meg til ro med "helt ok"?. Jentene har to ganske korte, litt svenske navn som ender på -a, så det er jo fint om et evt guttenavn passer til dem også? På forhånd TAKK!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Pontus Lasse Balder Tore Edvin Mons Mikkel
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Hva med: Amund Felix Linus Simon Balder Didrik Eskil Herman Mattis Oskar Torkil Noen som falt i smak?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Takker for det! Flere av de nevnte som har har vært oppe i familie diskusjonen. Får vel finne fram slektsbøker eller noe...
Vannmann35 Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Lignende navn: Bastian Balder Linus Tinius
Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Rasmus er jo fint. Forslag ellers: Åsmund Kjartan Halvor Finn Frikk Lavrans Martinius Olaus Olaves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå