Gå til innhold

Er det normalt med "kramper" i magen?


<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Som muskelkramper på en måte, nederst i magen. Livmora kanskje... Det kniper litt i ryggen også.

Har vært sånn i hele ettermiddag. Når jeg er oppe og går kjennes det nesten ikke, det er verst når jeg sitter...

Noen som har opplevd det? Er det vanlig?

Fant ut på lørdag at jeg var gravid, så dette er ganske nytt for meg..

Har gått med mensmurringer i et par uker, men ikke sånne kramper som i dag.

Klarer ikke å la være å bekymre meg vettu...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Det kan være at du kjenner at det begynner å strekke seg der nede. Men om det beskrives som kramper er jeg ikke sikker på... Tror stort sett alle opplever dette ulikt så det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:)jeg fikk vite at jeg var gravid på onsdag!men jeg kjenner meg masse igjen i det du skriver...faktisk alt!

hadde egentlig ikke tenkt å ta test,fordi jeg var så sikker på at mensen var underveis pga menssmerter...

og de krampene har jeg også...

er helt nytt for meg også...første gang for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cathrine, det var beroligende å høre at du kjenner deg igjen i forklaringa mi:) Blir nok mange bekymringer og spørsmål framover, tenker jeg.

Fikk ikke legetime før 10. des, så har nok tid til å gruble...

Når skal du til første svangerskapskontroll?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle tilfeldigvis til legen dagen etter jeg hadde tatt test!men legen min sa ikke noen ting han...satt meg bare opp til svangerskapskontroll 13 des...jeg sitter hele tiden å kjenner etter hvordan det er,og lurer på hvordan det skal være...(i magen)

og det er ikke noe kjekt heller...vet ikke hvordan dette skal være eller noenting...så er litt nervøs...Gleder meg bare til den13....da er jeg forbi den første perioden:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Jeg har det på samme måte som deg! Er vel 6+5 idag ( gyn satt meg tilbake ei uke). Hvor langt på vei er du? Mine "kramper" er veldig vonde da. Er ikke dine det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor langt på vei jeg er enda...

Hvis jeg beregner etter 28 dagers syklus 6+6. Men jeg har bare en gang tidligere gått uten piller, og da hadde jeg en syklus på 42 dager. Hvis jeg beregner ut fra det er jeg bare 4+6...

Litt irriterende å ikke vite!

Men krampene er ikke vonde, nei, bare ubehagelige.

Men de stoppet opp igjen i går kveld. I natt, og etter jeg sto opp nå har jeg hatt litt "mensmurringer", men er spent på å se om krampene dukker opp igjen utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk fra 3 trimester, for meg høres det ut som om det er livmoren som strekker seg dere kjenner. Under svangerskapet vil livmorbåndene strekke på seg, jeg hadde det mest/kjente det mest i 1 trimester. Jeg kjente det på hver side av magen ganske langt nede.

 

Det er nok ikke noe å bli bekymret for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mooby*Sommerbaby*

Jeg også har det sånn. Spesielt når jeg reiser meg opp. Det stikker og stammer liksom. Samme hvis jeg hoster eller ler. Får kjempevondt av orgasme. Så vet ikke om jeg tørr ha orgasme mer...:) hehe

Men det er nok et bra tegn tror jeg. Kjente ingenting sist jeg var gravid( mista i uke 19)

Så jeg vil gjerne ha MASSE symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...