Harmoni Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hei Ser det er mange her som har termin 26. juni. Morsomt. Jeg har også det! Er nesten så vi kan starte en 26. juni-klubb...he,he.. Hadde litt rosa blod i dag og brun utflod og ble ganske satt ut, men etter å ha lest litt her inne ble jeg roligere. Ser at det er ganske vanlig. Det hadde vært morsomt om vi kunne holde hverandre litt oppdatert underveis - vi med termin 26. juni...???
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 da kan jeg melde meg inn i denne klubben for jeg har termin 26.juni imorra er vi 8 uker jenter har bare kastet opp engang, men GJETT hva jeg har fått dilla på a... sitroner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha sambo holdt på å le seg ihjel når han fikk beskjed om å kjøpe det med seg hjem fra jobb
Harmoni Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Ja, det var morsomt ...hi,hi..kan ikke si jeg har den samme lysten. Har egentlig ikke fått noen spesielle lyster enda. Heldigvis er jeg ikke så mye kvalm heller. Var det mye de andre gangene - dette er nr. 3. De to andre en jenter - kanskje dette er en gutt? Er det ikke sånn at man ikke er så kvalm når man venter gutt? Mener jeg har hørt det en gang. Uansett spennende - velkommen i klubben!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 jeg fikk hyperemesis med vesla når jeg var i uke 10, så venter noen uker til før jeg kan si at dette sv.skapet gikk uten oppkast.. hehe men har også hørt at man blir mindre kvalm med gutt... har litt lyst på gutt vi da, selv om vi selvsagt bare ønsker et friskt barn skal bli moro å kunne følge andre som er nøyaktig like langt.. hehe
Harmoni Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg må innrømme at jeg er litt blank - hyperemesis - hva er det? Spesiell kvalme? Mannen min håper også litt ekstra på en gutt, siden vi har to jenter fra før, men han ville aldri blitt skuffet uansett. Jeg synes det er veldig stas med jenter, jeg...men en gutt er også velkommen - bare litt dyrere..he,he...
Cathrine 85ogEmil Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hei hei!!ny her jeg!!har også termin 26 juni!!!tok test forrige ons og da var begge cb positiv....wiii:) er kjempeglad... har hatt pittelitt rosa blod jeg og..men som sagt så er det ganske vanlig!!! men jeg er gjerne med i klubb:)
Harmoni Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Supert! Da er vi 3. Blir spennende å se om det utvikler seg på samme måte for oss...
preggy pop Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 jeg også har termin 26.6, slik jeg kan se det på terminkalkulator.com. Men der står det at jeg er 8+3. Jeg har litt lang syklus, kanskje det er grunnen? Skjønner ikke helt det der, jeg. Får vel vente til etter UL i januar, så vet jeg bedre. Sliter ganske mye med kvalme om dagen. Klarer det jeg må gjøre, men ikke så mye mer. Ser frem til en dag i desember (senest, håper jeg...) at kvalmen er over...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 hyperemesis er ekstem svangerskapskvalme... ble lagt inn på sykehuset når jeg fikk det fordi måtte få næring intravenøst.... det var ikke noe moro vet jeg...
Harmoni Skrevet 13. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2007 Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Jeg sliter med hoste for tiden. Er blitt veldig forkjøla. Har hadde litt blod i utfloden, og gynekologen min mente det kunne skyldes at jeg hoster så kraftig...Skal en tur til legen i dag. Håper han sier det samme xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå