Gå til innhold

Tror dere kjæresten min kan levere urinprøve for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner klokken 08 på jobb hver dag og da åpner legen også, har ikke mulighet og komme før og har fri klokken 15, så legen stenger kl 15.30 litt langt og sykle, tror dere at min kjæreste kan levere inn urinprøven min? Er det lurt og ringe og spørre eller skal jeg bare sende han dit?

Vet noen når jeg får svar ca?

Gjest Orkideen
Skrevet

Det går sikkert greit at noen leverer en urinprøve for deg.

Når du får svar på prøven avhenger jo helt av hvorfor du skal ta en prøve. Hvis du skal få svar på en bakterieprøve som må sendes inn kan det ta hvertfall fire dager før du får svar.

Lurer du på om du har proteiner, glucose eller blod i urinen kan du få svar med en gang.

Usikkert om legekontoret utleverer dine prøvesvar til en annen uten at du har gitt tillatelse til det.

Skrevet

Jada,det skulle gå bra...=)

svar på urinprøven er alt etter ka du testa deg for....men det er ofte dei sende den inn til dyrking,og da kan det ta en uke....men som regel så får du svar på dei fleste urin prøver samme dag....

Skrevet

For å se at jeg er gravid.. derfor skal jeg ta urinprøve

Skrevet

haha fader jeg trodde du ville be din samboer om å levere en urinprøve av han og håpet at de ikke la merke til at det var hans og ikke din! hihi

Skrevet

*hihi* tenkte jeg også,,,, "hva er det hun vil skjule?"

Det går helt fint her i gården hvertfall. At mannen tar med seg min urinprøve til legen.

Må jo likevell merke glasset, og skrive på en slik lapp i luka.... :)

Gjest Orkideen
Skrevet

Ta en graviditetstest hjemme. De er like sikre som de som brukes på legekontoret. Legen min gadd ikke en gang å sjekke urinprøven jeg hadde med da jeg var gravid. Han stolte på testen jeg hadde tatt hjemme og mente det var unødvendig med ny test.

Ta en CB digitaltest, så slipper du å være usikker på om du ser en strek eller ikke.

Graviditetstest får du svar på hos lege med en gang. Hvis du velger å levere prøve til legekontoret, så husk å ta prøve av morgenurinen.

Lykke til!

Skrevet

hahaha!!! Nei det er bare jeg har ikke tid etter jobb og vil vite det 100 % selvom hjemme test er 99 %, trodde jeg skulle få ta en blod prøve med det ble det ikke noe av. Ler litt nå :)

Når tror dere jeg får svar samme dag?

Skrevet

Du får svar etter 5 min=))) lykke til

Skrevet

Takk, men får min kjæreste svar i stede for meg ? Siden jeg ikke er der, eller skal jeg ringe de?

Skrevet

Du må ringe å si at han skal levere prøven for deg og at de kan si svaret til han når han er der...

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...