Gå til innhold

Trollsalen i Hunderfossen familiepark kan anbefales. P.s også for vinterbruder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg giftet meg i sommer i Trollsalen, Hunderfossen familiepark. Eller dvs, vi hadde festen der og vielsen i Øyer kirke. Vil bare si at det var et helt fantastisk sted å ha bryllupet. Det gav en helt spesiell ramme rundt dagen, og vi har fått sååå mange tilbakemeldinger på at det var et veldig spesielt og flott bryllup.

Dersom det er noen vinterbruder her, vet jeg at hunderfossen også har en iskatedral med vielser og da påfølgende fest i trollsalen. I år skal de også bygge et ishotell der. De åpner 29. desember.... Det er veldig proffe folk, og har man mulighet så kan jeg virkelig anbefale dette stedet!!!

Skrevet

å vet du hva, jeg hadde sååå lyst å være vinterbrud der. men sambo hadde ikke lyst å stå i iskatedralen å hakke tenner :(((

så da ble det sommerbryllup i stede..

de har tilbud på katedralen nå. koster egentlig 10000 å leie den men tilbudet er på 7500. så slå til alle vinterbruder. det kommer til å bli fantastisk.!!! vinterparken.no

• 2 uker senere...
Skrevet

men dere må skynde dere vinterbruder, det er veldig populært og begynner å bli fullt, men plass til flere enda...

Så kult å høre at dere hadde ett flott bryllup i Trollsalen, sant det er en utrolig spesiell restaurant?

Også rabatt på overnatting på ishotellet nå...

Skrevet

Ja, veldig spesell og flott restaurant. Jeg fikk det mest fantastiske bryllupet jeg kunne ønske meg. Absolutt alt var så vellykket. Utrolig artig da vi ankom hunderfossen. Parken var ennå ikke stengt, og det var ei lita jente som spurte da hun så oss "Hvem er det der", " Det er prinsessa" fikk hun til svar og var fornøyd med det svaret :) Følte meg jo virkelig som en prinsesse også.

Og da det på natten var på tide å forlate lokalet, fulgte vi lysfaklene ut av parken. Heeelt nydelig.

Får ikke fullrost dette stedet nok. Personlig ønsket jeg meg ikke noe vinterbryllup, men for de som kunne tenke seg det blir det knapt noe mer spesielt enn det hunderfossen kan tilby!!!

Skrevet

Tittet på nettsiden - så helt fantastisk ut! Nesten så jeg har lyst til å flytte bryllupet... Må jo være superromantisk :-) Sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...