Gå til innhold

Ovitrelle? Noen som har tatt den?

Anbefalte innlegg

hei

jeg skal ta Ovitrelle nå om noen timer. Altså rettere sagt 22:30. Noen som har tatt den? Den er jo ferdig til bruk, men en må vel få ut lufta inni den først? redd jeg skal ødelegge enda en av disse sprøytene. selv om denne er ferdig forhold til den jeg skulle ta igår kveld, Pregnyl som en måtte mixe selv..... off......

glad for alle som har kjennskap til den og kan si meg noe hva dere gjorde...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10890166-ovitrelle-noen-som-har-tatt-den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!

Jeg tok Ovitrelle på lørdag kveld. Det gikk kjempegreit. Den er som du sier klar til bruk.

Ang lufta i den....holder du sprøyten litt "rett opp og ned"når du setter den slik at enden du trykker på er oppover mot hodet ditt, så er luftboblen øverst og ikke nede ved sprøytespissen. Da er det bare å trykke i vei. Lar du sprøyten stå utover, slik at enden du trykker på er ut fra deg, så ligger luften nede ved sprøytespissen. Bare prøv å holde den på disse to måtene før du setter sprøyta, så ser du forskjellden veldig tydelig. Håper dette var forståelig.

Ang egguttak... Det gikk mye bedre enn forventet for min del. Synes ikke det var så smertefullt mens det sto på. Heller mer vondt nå i ettermiddag/ kveld. Fikk forresten ut 10 egg. Spennende å ringe i morgen for å høre hvordan det har gått videre.

Lykke til. Dette fikser du fint! ;o)

tror jeg skjønte det :)

Betyr altså at så lenge lufta er øverst og ikke nederst ved spissen, så er det bare å sette den?

Vil ikke miste alt liksom.. ikke råd til å drite med ut enda engang. hehe...

Den skal settes i 90 graders vinkel som puregon sprøytene?

Annonse

Annonse

Hei du, om du ikke har tatt den ennå - jeg tok ovitrelle lørdag da vi var i sleskap - rett inn på do, stappet sprøyta fort inn i magen og sprøytet inn og gikk ut igjen. Ikke noe problem, tror ikke du kan gjøre det feil. Ta tak i en hudfold, stapp inn sprøyta 90 grader og trykk inn. Gikk fint med meg!

Hei!

Så du "kalte" på meg i går kveld, men så det ikke før i dag. Sorry! Hadde logget meg ut da i går kveld. Så fint å lese i dag at det gikk greit å sette sprøyta. Glad på dine vegne. Nå håper jeg resten går like greit for oss alle ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...