Gå til innhold

Mage!?! I uke 7?


aevum

Anbefalte innlegg

Det må vel være tidlig å begynne å få mage i uke 7? Har barn fra før, men likevel? Trodde egentlig magen var så stor fordi jeg er så oppblåst for tiden, men den går jo aldri tilbake til normalen...

Litt for tidlig til at det skal vises, vil jo ikke at alle skal vite om det ennå!

 

Hvor store er deres mager, da damer? Som før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er 7+6 på vei og har også fått en mage jeg sliter med å gjemme. Tror det skyldes at livmore har strukket seg og klargjør for at babyen skal få plass. Jeg har også barn fra før, og det sies at det er ganske vanlig med de neste.

Jeg er glad jeg hadde noen klær som er for store liggende. Ola-buksene blir for trange og ubehagelige.

Men det er et problem med genserne - de fleste er såpass tettsittende at magen stikker ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 og ser ikke mye forskjell bortsett fra at jeg blir litt "oppblåst" utover kvelden. Trodde egentlig jeg skulle sett litt mer nå siden jeg er ganske tynn...

Men siden du har barn fra før kommer jo magen tidligere, og mulig at du er så "oppblåst" hele tiden at den bare ikke går ned...

Bare gå med litt store gensere om du ikke vil at alle skal se det enda:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bare luft?? sjekk mine mage bilder da...er jo større i uke 6 og 12 enn den er nå i uke 19 hehe....men hadde ingen mulighet og klre og sjule den....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg hadde litt fra før. Er nå 8+6 og min mage er like stor, men blitt mye mere fastere. Har gått ned 4 kg pga kvalme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første graviditet, og jeg har fått mage allerede nå i uke 7. I tillegg føler jeg meg oppblåst i hele kroppen, alle buksene er trange. Jeg er overrasket over at det skjer så tidlig!

 

Jeg føler selv at det vises godt, men prøver å kle meg med løsere klær slik at det ikke vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUH! Godt det ikke er bare meg! Føler magen min stikker ut og at alle kollegene mine kikker på den..

Er jo bare 6+6 i dag, og hadde jo tenkt å holde det hemmelig i en god måned til..

 

Har til og med vurdert å gå til innkjøp av mammabukser allerede..

I begynnelsen trodde jeg at jeg bare var oppblåst pga hormonbehandlingen, men det ser jo ikke ut til å gi seg med det første..

Og så jeg som har såååå lyst til å fortelle det til ALLE!

Jaja, håper tiden mot jul går fort, den pleier jo alltid å gjøre det, heldigvis!

 

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg har alt kjøpt 2 bukser jeg..... Bedre å gjøre det og ha det litt behagelig synes nå jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg...

Gleder meg til jeg kan fortelle det, og slipper å tenke på om det blir "avslørt" av en oppmerksom kollega!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gikk til legen å spurte om det var riktig jeg..... (rett å slett)

men han sa NEI... jeg er 11 uker på vei, å jo hvis jeg hadde veid 40 kg, hadde det nok vistes, men man blir valdig oppblåst å med kvalme å oppkast i tillegg så blir mann enda mer oppblåst!!!!!

men babyen, ligger langt inne enda å den er på størrelse med ei ert, så noe mage er det ikke nei, men jeg klare heller ikke å sjule det..... magen strutter ut!!!! gå inn på www.babyverden.no å se babyen + magen din vokse.....

der ser dere også hvor langt inne spiren ligger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å en ting til..... selv om mann er oppblåst betyr ikke dette att det er luft som skal ut.... jeg -fiser- aldri!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det kjennes ikke uterus over symfysen før ca uke 12. Vil dette være likt for både førstegangs og flergangsfødende? Eller vil uterus kjennes større ut tidligere når man har barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått en mage.

Det er formet og hard.

trodde jeg hadde masse luft i magen men det er det ikke.

folk sier jo at man blir oppblåst.

men jeg går ikke rundt å fiser.

 

det har blitt såpass at jeg ikke kan sjule det lengre.

 

hmm, tvillinger kansje? =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å slite med at buksene mine ikke passa så godt ganske tidlig. Så her ble det mamma-bukser i uke 7-8. Mye er såklart oppblåsthet, men livmora mi har kommet godt på oppsia nå og det er vel halvannen uke sea jeg tror jeg begynte å kjenne det.

 

Er 11+4 og vært på ul i dag, og legen sa at her slutter livmora di og da var han ganske langt oppå magen med ul-aparatet(utvendig)... Ungen var 5cm og sparka med bena og vifta med armene..

 

Det jeg egentlig ville si med dette her er at det ikke er uvanlig at magen har begynt å gjøre seg bemerket, og det skjer mye inni der nå.

 

Så masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også i uke 7 (7+3) og føler at jeg har større mage enn ellers. Har aldri vært gravid før... Virker helt merkelig at man kan se noe allerede... Håper bare ingen legger merke til det siden jeg har litt å gå på fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...