jåsjenta Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 I går i uke 6+1, så begynte jeg å blø kraftig, med endel klumper, så da endte det vel i spontan-abort for oss. Kjipt når man endelig blir gravid etter over 3 år med prøving, så snur lykken så fryktelig fort. Men,men...ikke noe å gjøre med det! Har ikke hatt noen smerter i magen, bortsett fra vanlige mens-smerter i dag.
Tobarnsmammaen Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Huff. Det var trist å høre:( Håper det går greit med deg og at din kjære, venner og familie tar godt vare på deg. Lykke til med prøvingen på ny spire! Du skal se det går raskere andre gangen:)
jåsjenta Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Ja, min kjære tar godt vare på meg, men resten av familien har jeg ikke pratet med.Ikke ennå. Kan godt sitte å tenke på det, men så snart jeg må prate om det, så presser sorgene på. Litt kjipt at det skulle ende i sa bare 2 dager etter jeg hadde fortalt familien det. De gledet seg så fryktelig mye alle sammen.-ja,vi og. Vet ihvertfall at neste gang skal jeg klare å holde det skjult helt fram til 12 uke.
Lille Trille* Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Uff, dette var trist å høre! Og særlig etter tre år med prøving! Men har du kontakta lege? Det er jo ikke helt sikkert at du mista, selv om det ikke høres bra ut. Håper uansett at det går bra med deg (sånn etterhvert i alle fall, du må føle deg elendig nå). Lykke til videre!!
alixandra Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 hei offda, stakkars deg. Jeg bare har noen andre tanker om det å si det til familien... (har hatt 2 sa, og vet nå ikke hva som skjer med mitt 3. forsøk) men jeg angrer ikke jeg sa det til familien tidlig, for jeg syns det er vanskelig å bære sorg alene eller bare sammen med mannen, og det er bare fint at familen også vet jeg er lei meg og kan ta hensyn eller trøste.... selv om de også blir skuffet, så blir vi jo skuffet sammen. Med familie mener jeg søsken og foreldre... Lykke lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!!!! hilsen meg
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Stakkars, vet åssen du har det...Mistet selv etter prøverørsforsøk nå i vår...Det er helt grusomt! Vi hadde og sagt det til familien og noen nære venner. Det er jeg egentlig veldig glad for, var en veldig god støtte. Jeg er nå gravid igjen og klarer ikke tro det skal gå bra denne gangen er 7+3 nå...Jeg hadde og bestemt meg for å ikke si noe denne gangen, men klarte ikke la være, uansett er det enormt godt at familien vet og støtter. Jeg håper du snart sitter med en ny spire i magen din, nå har du blitt gravid en gang, legen sa til meg at jeg hadde veldig gode odds når vi hadde klart det før. Så dere må ikke gi opp! Håper dere snart klarer å se fremover igjen, men ta vare på hverandre nå og tillatt dere og sørge! Ønsker dere masse lykke til!!! Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå