reseret Skrevet 12. november 2007 #1 Del Skrevet 12. november 2007 Er 4+3 og har hatt mensaktige blødninger i dag. Blødde et par timer, så ser det ut til å ha gitt seg. Blir så engstelig, og er forberedt på at dette har vært en SA. Har hatt litt "livmor-smerter" i går og i dag. Gynekologen sa det ikke var noen vits med undersøkelse før om to uker. Hadde en sen-abort i uke 18 for 10 uker siden, vil så inderlig gjerne ha et lite håp om at det fortsatt er liv der inne. Noen som har oppleved liknende? Hilsen Tuss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10889303-noen-som-har-hatt-bl%C3%B8dninger-tidlig-i-1-tri-men-som-det-har-g%C3%A5tt-bra-med/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. november 2007 #2 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg skal fortelle o mine ganger. 1.gang jeg ble gravid hadde jeg prøvd 2 år før jeg ble det, jeg var så uffatellig glad, men i uke 5 begynne jeg å blø. Det var som oftest brunt det som kom, men av og til litt rødt: jeg hadde ingen smerter i forbindelse med bløsningen. Jeg blødde og hadde truende abort frem til uke 12, da stoppet det. denne gangen jeg det bra, jenta er nå 9 mnd 2.gangen jeg ble gravid startet jeg å blø i uke 5 da også, jeg blødde i noen fager med da stoppet det. dette var også blanding av rødt og brunt. I uke 8 begynnte jeg å blø igjen, denne gangen var det rødt det som kom. Jeg følte på meg at nå går det galt. På kvelden startet jeg å få vondt. Midt på natten våknet jeg av at jeg hadde KJEMPE vondt, jeg foss blødde. Om morgenen da jeg sto kom den lille ut. 3.gangen jeg ble gravid blødde jeg på IKM dagen, men det stoppet opp, hadde ikke vondt da heller. ca en uke senere startet jeg å blø igjen, jeg sjønnte jeg kom til å miste hele tiden da testen aldri ble mer positiv, den ble berre svakere og svakere helt til den var negativ, den dagen mistet jeg også. Blødde mer og mer og fikk vondt Lykke til, det trenger ikke gå galt selv om du blør Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10889303-noen-som-har-hatt-bl%C3%B8dninger-tidlig-i-1-tri-men-som-det-har-g%C3%A5tt-bra-med/#findComment-10891483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå