Gå til innhold

Noen som har hatt blødninger tidlig i 1. tri, men som det har gått bra med?

reseret

Anbefalte innlegg

Er 4+3 og har hatt mensaktige blødninger i dag. Blødde et par timer, så ser det ut til å ha gitt seg. Blir så engstelig, og er forberedt på at dette har vært en SA. Har hatt litt "livmor-smerter" i går og i dag. Gynekologen sa det ikke var noen vits med undersøkelse før om to uker. Hadde en sen-abort i uke 18 for 10 uker siden, vil så inderlig gjerne ha et lite håp om at det fortsatt er liv der inne. Noen som har oppleved liknende?

Hilsen Tuss

Fortsetter under...

Blødde i uke 4 og 5. Fikk da UL pga tidligere MA. Så fostersekken og fikk ny UL i uke 7 - da banket hjertet :)

Desverre er det vanskelig å spå hvordan det går etter sånne blødninger - men det kan jo slå ut begge veier, så LYKKE TIL !!!!!!!

21 uker på vei nå :)

• 3 uker senere...

Har gått me blødninge sia æ bei gravid og e nu i uke 12. For 2 uke sia måtte æ te ny ultralyd pga ei mektig kraftig blødning som va smertefuill og det va meir einn vanli menstruasjonsblødning. blødde ut heile buksa mi og så ikje ut! Da æ kåm te ultralyd, så alt bra ut!:) Dein lille rørte på sæ å hjærte banka!:)

Har nu vært på 4 ultralyda pga blødninge å hver gang har alt sedd bra ut! Legen har ikje no løsning på koffør æ har blødd såpass i dette svangerskapet, da æ i mine 2 første svangerskap ikje hadde nån problema i d heile tatt!:/

Ønska dæ lykke te og håpa alt går bra videre! D gjeld bære å ha håpe å trua til stede!:)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Hei,

Jeg har blødd til og fra, fra uke 4 fram til uke 8. Er nå gravid 11+4 og alt ser fortsatt bra ut.

Det er for tidlig med UL nå, og det kan være slitsomt å gå å vente på dette. Det de kan gjøre er å ta 2 blodprøver med et par dagers mellomrom for å se om hcg i blodet stiger eller synker. Dette gir deg svaret uten UL.

Når jeg var gravid med min første hadde jeg blødninger flere ganger... ganske tidlig i svangerskapet. Vi prøvde ikke akkurat å bli gravide da, så jeg trodde at det var mensen som kom hver gang... satt inn en o.b men så kom det ikke mer... etter et par dager var det det samme igjen. Ingenting var galt og det gikk over av seg selv, men jeg husker jeg ble sykemeldt med en gang for de var redd det kunne være utenfor livmoren. Men har du ikke smerter, burde ikke dette være aktuelt for deg.

Lykke til med spiren din!

Hei!

Jeg blødde fra jeg var 4+3 og i ti dager etter dette. Ikke kraftige blødninger, men mer mørke-brunt, med litt rødt innemellom. Fikk beskjed om potensiell SA da, men nå sitter jeg her, 17+ 6 og kjente for første gang i går noen som sparker der inne! Veldig vanlig å blø tidlig i svangerskapet, så dette går nok veldig bra!

Eg blødde i begynnelsen begge gangene eg var gravid. Heile første trimester med første. Han er nå tre år, men andre prinsen mistet vi i uke 23...

Så vi har opplevd begge deler.

Trur eg er gravid igjen no, men har ikkje tatt test enda. (Ca uke fire)

Har litt brun utflod no, men man kan jo få det i denne perioden uten at det er noko gale. ;)

Hadde ikkje bekymra meg så veldig enda.

Da jeg gikk gravid med første man fikk jeg den første skremmende blødningen da jeg var 6 uker på vei. Hadde flere blødninger gjennom store deler av svangerskapet, var til flere undersøkelser men de kunne ikke gi noe svar. ( alt fra litt blod til blod som fosset)Det som såret mest var direktheten til personellet jeg møtte som tok så lett på at det kunne ende med en s.a. og sånn var det bare. Men svangerskapet endte bra, jenten kom til termin, 2950g og 48 cm lang. I dag er ho blitt en kjekk 6 åring! :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...