Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg vil gjerne ha tips om tøffe guttenavn som kan matches med et utenlandskklingende etternavn. Om navnet opprinnelig er norrønt, hebraisk eller hva som helst er ikke viktig, men det må kunne gå an å få til en ok uttalese på engelsk (men trenger ikke være noe vanlig navn i England for det)
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 MÅ det være uvanlig? Å ha utenlandskklingende etternavn er nok, fornavnet behøver ikke være ultraspesi da. Det kan bli litt for mye, faktisk. Maximus Cruyff-Welhaven, liksom...?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ehm, jeg har ikke spurt etter et uvanlig navn. Jeg spurte etter et tøft navn som kan kombineres med et utenlandsk etternavn. Hva med å lese innlegget før man svarer?
nil@ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Her kommer mine favoritt navn: Liam Birk Felix Odin Linus Tristan Scott Emiil Matheo Sivert Oliver Dennis Ulrik Håper det er noen som faller i smak!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Aron, Caleb, Felix, Arin, Peter, Cedrik, Didrik, Imre, Torkel
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Har lest det, snuppa. :-) Når du nevner ordet "norrønt" og "hebraisk", er det jo lett å se hvor du har tankene. Selv om du skrev at det ikke MÅTTE være noen av delene.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 ???? Hva er det med deg da? Jeg skrev at opprinnelse ikke hadde noen betydning (og nevnte i farten to typer opprinnelse). Det skal være tøft og det skal være mulig å uttale det på engelsk! Enkelt og greit. Heldigvis ser jeg at det er andre som klarer å svare på innlegget uten å få det inn med teskje. Du skal slippe å svare noe mer, for jeg har mistet interessen for dine meninger.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Du som svarer her: Ikke vær så fryktelig negativ, da! For mye hormoner?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Peter, David, Oliver, Severin, Even, Malvin, Edwin
Vannmann35 Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Noen forslag fra meg: Felix Casper Gerhard Cedrik Carl Harry Christian Wilmer
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Sinnataggen. (tøft guttenavn, men i utgangspunktet hadde jeg egentlig tenkt å beskrive deg.) :-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Takker for mange gode forslag så langt:-) Tar gjerne i mot flere også da...
Gjest Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Kian Millian Alexander Theodor Christopher Benjamin Isak Leander Oliver Robin Patrick Nathaniel Aron Michael Jacob Victor Matheo Julian her er noen navn jeg syns er fine da, de kan uttales på engelsk men også i norge... Lykke til!
Grid Skrevet 15. november 2007 #15 Skrevet 15. november 2007 Ingenting er vel så vanlig som norrøne navn i Norge!! Jeg vil tippe at halvparten av Norges befolkning har et norrønt navn... Nå krangler du bare for å krangle...
DoubleTrouble Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg har en tøff liten gutt på 5mnd og han har fått navnet Aaron:) (uttales som en A) Det synes jeg er et tøft navn.
Fruen i huset Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 Isaac og Adam synes jeg er tøft )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå