Gå til innhold

Hvor var dere på bryllupsreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytter.. Må være flere her som er gift og som var på bryllupsreise..

Skrevet

langhelg i London.... Kanskje 5000, reise og opphold...

Skrevet

Vi tok Color Fantasy til Kiel.Lå på hotell i Kiel i 2 netter og samme båt tilbake:-).Kjempetur.Var borte i 5 dager,og d kosta vel ca 6000 tror jeg.

Skrevet

Bryllupsreise og bryllupsreise vet ikke jeg.

Jeg var høygravid da vi giftet oss(hun kom 6 uker etter fødsel og det var 5 dager på overtid).

Vi tok pappapermisjonen som bryllupsreise og dro 5 uker til Mallorca da jenta var 5 mnd. Der hadde vi det supert.

Skrevet

Vi skulle til Thassos i 14 dager..... husker ikke pris. Det er en helt fantastisk øy uten masse festing og med nydelig strand. ANbefaler å leie bil.

VI måttte dessverre avlyse forde svigerfar døde dagen før vi skulle dra.

Endte opp på Kypros i 14 dager, kan ikke anbefales. Vi hadde med snuppa da, hu var rundt året.

Skrevet

Helgen etter brylluppet dro vi på familietur, kano, lavvo og bål.....

1. års bryllupsdag feiret vi i Egypt....

Skrevet

mphs; hun kom seks uker etter fødsel? Hihi... Det skal godt gjøres! Haha...

Knallreise på oss, vi dro HELT til leiligheten til svigersøs første natta og bryllupsreisen vår var å flytte inn i leilighet sammen;)

• 1 måned senere...
Skrevet

dytter...

Skrevet

Vi drar nok heller på sølvbryllupsreise tenker jeg...

Skrevet

Vi giftet oss 7 juli i år, fikk bryllupsreise i gve av pappa-skal reise nå i juni fordi mannen ikke hadde opparbeidet seg nok ferie.

Juni reiser vi 2 uker til Kroatia, i en flott leilighet rett ved havet og skal nyyyyyyyte det! kommer vel på en 19.000 tenker jeg (men det er med lille snuppa også da)

Skrevet

Vi var en langweekend i Roma rett etter bryllupet. husker ikke hva vi betalte. Tror det var ca 5000,- for reise og opphold tilsammen.

Vi skal på en "bryllupsreise" nr 2 til Thailand, men da skal vi ha med barna.

Skrevet

vi var også i kroatia, nord i landet i en liten by som heter Crkvenica, ikke langt fra Rijeka (norwegian flyr direkte fra Oslo). så var vi også sør i landet, i Makarska. Totalt 3 uker. Herlig!!!

reisen var betalt av familien, så jeg har ikke helt oversikten over det totale beløpet, men jeg tror ikke det kom på mer enn 10.000 kroner, vi bodde privat i Crkvenica, og på hotell i Makarska. Maten er jo så billig der, og god ikke minst!!!

Skrevet

vi var i London fra lørdag-torsdag.

Husker ikke hva det kosta... Reisa var gave fra mine foreldre.

Vi var på musical og fotballkamp, spiste ute på masse steder, shoppa litt og kikka på nesten alt...

Skrevet

1 uke på cruise i karibien pluss 1 uke i miami og orlando (disney world).

50 000,- sånn ca tror jeg moroa kom på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...