Gå til innhold

Hvor var dere på bryllupsreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge og hvor mye kom det på?

Skrevet

Svinesund

en-to timer en søndag-kveld...

Kjøpte stellebord til bebbisen i magen..

Skrevet

Godt tips ;)

Skrevet

He he...men du vet vi hadde ikke no sånn "Fancy-bryllup-woop-di-doo"..så bryllupsreise var ikke noe vi tenkte på :)

Får ta en reise en annen gang

Skrevet

Arizona og New Mexico, en ukes tid, 500-600 kroner dagen vil jeg tro.

Skrevet

Hehe ikke sant ;P

Skrevet

Dubai, et av verdens flottesste hotell, 1 doegn og med mat og drikke brukte vi vel ca 6 - 7000 kroner.

Men vi kjoerte dit da....ikke saa langt for oss, en liten time bare :)

Skrevet

Vår bryllupsreise var sykkeltur fra Haugastøl, til Finse og videre til Flåm. Det var veldig fint!

Skrevet

Paris :D

Var borte i 6 dager og det var ganske billig, men husker ikke pris :P

Skrevet

3 uker på Maldivene.

1 uke på 3 forskjellige øyer

Kjempedeilig men dyrt

Skrevet

På Cruise i Karribien. Var vel borte i en uke. Reisen kostet rundt 30 000,- eks. lommepenger. Fikk reisen sponset (som bryllupsgave og forskudd på arv) av besteforeldrene til mannen min. HEEEEELT fantastisk reise.

Skrevet

dytter for flere tips =)

Skrevet

Maldivene. 12 dager, 40 000 kroner for ALT, reise, opphold og to måltider hver dag.

Fantastisk reise, drømmer meg tilbake dit.

Skrevet

Vi var 1 uke på Porto Santo ( En liten øy utenfor Madeiera. Man kan ta ferge eller fly fra Madeira ut dit. Vi skulle egentlig ta fly, men det ble ferge i stede). Den andre uka var vi på Madeira.

Kjempefin ferie. Turen kostet ca 20000 kr. Fikk den i bryllupsgave.

Skrevet

Kjæresten og jeg var 14 dager i Tobago i sommer (karibien). Der møtte vi flere par som var på bryllupsreise. Romantikkens paradis vil jeg tørre å påstå. Vi lå for det meste alene på stranden.. Reiste til en øde strand sammen med fire (forelskede) par også.. Grillet på stranden, satt i vannkanten med en paraplydrink og djevelrokker som svømte rundt oss.. Vandret i regnskogen og så både kolibrier på kloss hold og skumle alligatorer..

Vi betalte 40 000,- tilsammen med all mat og drikke inkludert. En tusen lapp ekstra for balkong med havutsikt. Nydelig og sitte på balkongen med en flaske champagne og høre havsuset..

Lengter tilbake.. Og anbefaler Tobago på det varmeste.

Skrevet

har ennå ikke vært..

venter ennå i spenning...

hvor lenge må man være gift, før man skal på bryllupsreise? nå har eg venta i 5år..

Skrevet

Vi var 1 uke i Tyrkia( nær Avssalar) på Pegasos Resort. Hadde med All inclusive. Bestilte i tillegg bryllupspakken, den inkluderte : romantisk 4 retters middag, champange,frukt og blomster på rommet når du kom frem, gave til 2ookr, og tyrkisk bad med masasje. Og alt i alt kostet det 12500kr for begge to.

Skrevet

Vi var en uke i danmark, med vår da 1år gamle sønn :-) Husker ikke hvor mye det kom på , men vi hadde det supert! Håper på en tur med bare meg og mannen min til varmere strøk en gang i fremtiden da..

Skrevet

Mange gode tips her =)

Skrevet

Barcelona i 4 dager, husker ikke prisen, men det var ikke spesielt dyrt ihvertfall. Bodde på et helt greit fint hotell sentralt:)

Skrevet

Mauritius, 2 uker. Betalte rett i overkant av 50 000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...