Gå til innhold

noen som har opplevd det samme??


Glederseg:) Har født!!

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid,og ca 1 månede og 4 dager,skal til legen i morgen..men idag når jeg tisset og jeg tørket meg kom det så vidt litt rosa brunt på papiret.neste gang jeg tisset var det ingen ting..men siste gang så kom det litt samme...er veldig redd..er det noen råd?har noen opplevd det samme? har hatt spontanabort tidligere men da med masse smerter og rødt blod..håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå så betryggende å høre..blødde du masse etterhvert eller bare som jeg forklarer hele tiden?takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, hadde fra miden av uke 5 til midten av uke 6. Bare litt på papiret når jeg tørket meg. Det var orange, lys brunt og rosa. Ble selv veldig nervøs, men alt er fint og det har gitt seg...Har til og med sett et lite bankende hjerte på UL. Er i dag 7+3

 

Når jeg mistet forrige gang jeg var gravid fikk jeg brun utflod på kvelden og begynte å blø friskt blod samme natta.

 

Ta det helt med ro. Om det kommer litt blod er ikke dette farlig heller.

hvis du er veldig bekymret gå å ta blodprøve hos legen med to dagers mellomrom og se om HCG stider eller synker.

 

Legen sa til meg at vi har veldig skjøre slimhinner og hoven og blå livmorhals. Det skal ingenting til før vi får en liten rift, så så lenge du ikke har friskt blod og smerter så går nok dette kjempefint.

 

Skal krysse fingrene for deg!!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Jeg har det på samme måte som deg! =) Var på UL på fredag. Ringte privatpraktiserende gynekolog, og fikk time med en gang. Tror nok det var fordi jeg hadde STERKE smerter i tillegg til den brune utfloden. Skal tilbake på torsdag, for å se om embryoet har vokst. Se innleggene mine " Brun utflod- time til Gu" og " flere i usikkerhet?" om du vil se min opplevelse..=)

 

Håper og tror våre spirer klamrer seg fast=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei emilia med spire:-)

 

Takk for svar..da er det ikke bare meg som har det sånn..ble så nærvøs siden jeg har mistet før..men som du sier da var det friskt blod og masse smerter..

 

Jeg skal til legen i morgen så da skal jeg høre med de..greit å være sikker på ting så man ikke går rundt å lurer.:)

 

Var det sånn for deg hver gang du var på toalettet?det har ikke vært noe mer siden de to gangen midt på dagen idag..rart men det er normalt så da kan jeg slappe av litt mer,blir så nærvøs og anspent i magen og det er jo ikke bra det heller..

 

Ps: Når kan man få se ett bankende hjerte?vil oxo,men må vel vente noen uker:)

 

Klem Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente.24

 

Takk for svar og lykke til på torsdag:)

 

Håper og tror det samme selv:)

krysser fingrene..

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...