Gå til innhold

vårt første IVF forsøk - andre i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Julie 23,

Jeg har egentlig ikke hatt noen bivirkninger av sprayen og sprøytene, kun av og til litt tung i hodet av sprayen. Så jeg har jo vært superbekymra for at jeg var understimulert, men legen var godt fornøyd på UL i dag, så det ser ut at de får ut 9 egg på mandag :-)

Men så var det uttaket, har begynt å grue meg til det i dag, men men tenker litt sånn at det blir nok ubehagelig, men det er jo ikke så lenge det står på, så blir vi jo litt neddopet :-) Så er det jo absolutt verdt det...

Hei Maja26 - åh, det var godt å høre. Jeg har ikke noe særlig lyst på så mange bivirkninger ;-) ...men det får jo tiden vise.

Hele 9 egg i morra, wow - det blir spennende. Masse lykke til med uttaket, skal krysse fingrene for deg :-)

Jeg har akkurat vært igjennom mitt første Ivf forsøk, og endte opp med å bli gravid gitt!! Helt super fantastisk. Det eneste jeg merket av bivirkninger var noen dager med hodepine (første dager på sprøyter) eller ingenting. Lykke til.....!!!!

Hei 8.august og augustbarn?, først av alt vil jeg si - GRATULERER, så herlig. Åh, nå skjønner jeg at det faktisk er mange som lykkes ved første IVF, så deilig. Godt å høre at ikke alle får masse bivirkninger. Jeg har satt sprøyter før, og det gikk fint. Men det er første runden med nesespray. Jeg bare gleder meg til IVF i januar. Dere går vel bare rundt og er ett eneste stort SMIL antar jeg. Så moro, da blir det smårollinger til sommer'n ;-) klem

Annonse

Hei! Vi har hatt første forsøk i høst. Fikk ut flere egg, men kunne ikke fryse noen. Satte inn et egg. Og vi ble gravide. Vi har vært på ultralyd og hørt hjertebank. Det var helt fantasitisk. Er snart 10 uker på veg. Hold motet oppe og forsøk å ikke tenke/ bekymre seg så mye. Lykke til!!

ser-man-det, ser-man-det :-) ennå noen som har lykkes på første forsøk, så herlig - jeg bare gleder meg mer og mer jeg iallefall, vil så gjerne lykkes på første forsøk. Vi driver å flytter om dagen, så jeg har fokus på noe helt annet også, det er deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...