Gå til innhold

vårt første IVF forsøk - andre i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei:-) ja vi er inne i systemet:-) skal ringe inn mens nå i november:-) for den vel rundt den 22...... det er på Riksen;-) har oxo svart deg litt på "min" trå:-) kanskje vi ligger ganske likt i løypa da;-)

Hei Mor til 2??

så kult, jeg skal også ringe inn på mens i november...skal da på nesespray og de har satt av time til egguttak ca 3. januar. - har du svart meg på "min" trå......eh, nå føler jeg meg skikkelig dum, for jeg vet ikke hva det er - helt ny her inne og kan sikkert ikke en "tøddel" ennå....kan du hjelpe meg? Hadde vært moro om vi var i samme båt.

Annonse

Vi er i gang med første ICSI forsøk på Riksen. Er på spraydag 22 og sprøytedag 7 i dag. Er satt opp til uttak i uke 48. var til første kontroll i går og måtte sette opp sprøytedosen da eggene ikke var særlig modne.

Lykke til

Vi er også i gang med første forsøk - i gang med nesesprey 13/11 - sprøytestart 28/11. og ultralyd 7/12 :) Spennende :)vi skal gjennom IVF ettersom jeg har fjernet begge eggleder etter to graviditeter utenfor livmora. Så det er ikke noe annet valg for oss hvis vi skal ha barn. Så håper den sitter :)

Vi skal i Porsgrunn.

Lykke til :)

Hei,

Første IFV her også (det vil si vi skal sannsynligvis kominere det med ICSI). Er på spraydag 21 og skal begynne med sprøyter i kveld... Så er det UL den 30. å uttak i uke 49

Er ganske spennende dette her, synes tiden har gått fortere enn forventet, men de 14 dagene etter uttak og testing blir nok lengre. Har litt blandede følelser, føler det er så mange som ikke klarer det på 1. forsøk, at det bare er en prøveomgang, test av medisiner å sånn. Så begynner jeg så smått å bekymre meg for om jeg får ut nok eg, om de blir befruktet osv :-) Men får nok bare holde håpet oppe...

Lykke til Julie73 !!!

Annonse

Hei Maja26. Så koselig at dere er godt i gang, og du, det er veldig mange som lykkes første gangen også altså :-) ikke glem det. Gled deg og lev i håpet, så skal du se at det går fint og at du får verdens beste julegave :-) Lykke til :)

Vi er også i gang med vårt første IVF. Jeg er ruger med test dato neste torsdag! Vi er også i Porsgrunn, og der er de super hyggelige!

At det virker som om ingen får det til på første har nok noe med atde som blir gravide forsvinner fra denne linken....

Henger meg på, satte første puregon-sprøyte i dag. Vi skal ha ivf/icsi på Medicus i Tr.heim. Er veldig usikker og spent på når det blir uttak, men blir vel i uke 49 en gang.

Akkurat nå syns jeg alt er skummelt og skremmende, men håper det blir bedre etter hvert.

Hei Maja26. Så koselig at dere er godt i gang, og du, det er veldig mange som lykkes første gangen også altså :-) ikke glem det. Gled deg og lev i håpet, så skal du se at det går fint og at du får verdens beste julegave :-) Lykke til :)

Så dette innlegget nå, det varmet så godt å lese det i dag :-)

Lykke til til deg også :-9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...