Gå til innhold

trøske - hva gjør jeg feil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har behandlet babyen og meg selv i 15 dager nå, og jeg synes ikke det blir bra..... dvs, fikk en momentan bedring i puppene da jeg begynte med kremen, så stagnerte det. Var noen dager etter ca en uke hvor jeg kjentes helt syptomfri, ingen kløe, smerte eller stråling, men nå synes jeg brystknoppene er såre igjen. Det hører med til saken at babyen er litt brutal ved puppen om dagen også da, tar tak og snur hodet og drar, gjør skikkelig vondt. Men synes også det stråler litt i puppene også mellom amminger, så jeg tror ikke at det bare er babyens herjinger som er årsak..

Smører på krem etter hver amming, bruker rene kompresser hver gang, ikke ullinlegg. Vasker bh, håndklær, kluter etc på 60/90 grader daglig. Sover med ny ren t-skjorte hver natt. babyen bruker tutt, får ren(sterilisert) tutt 2-3 ganger daglig, vasker og steriliserer tutter og flasker/pumpeutstyr i sterilisator hver dag.

Har gitt mikstur med 1ml sprøyte og fordelt mikstur rundt i munnhulen. innimellom har jeg ¨tørket¨ med kompress før jeg har gitt mikstur. Synes munnen ser maken ut, tungen har akkurat samme belegg som alltid, ganen er svakt gråelig, vet ikke om det er sopp?? tunga har hatt melkebelegg hele tiden, siden hun ble født.....(3.5mnd) HS mente dette ikke var sopp?!

Har fått ny time hos legen torsdag, og skal gi melkeprøve til dyrking, se om det er noe bakterier i tillegg....

Noen som har noen gode råd her? jeg blir tussete!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjoer iallefall alt i riktig retning! Antar du ikke har sopp andre steder paa kroppen. For da trenger du pillekur. Eller at manden har no sopp noe steder. Dypp gjerne tannkosten i noe steriliserende, som kokende vann eller vademecum. Du kremer etter hver amming?

Hoer med legen om eksem, psoriasis (om du har talent for det!), og, ja, melkeproeve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...