Gå til innhold

over i 3 Trimester i dag!!!!!!!!!!

moki, har fått sin prinsesse!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oisann..., 8 uker???!!!!!! Uff hadde blitt nervøs jeg da altså! Får håpe at du føder litt for tidlig da. Når fødte du dine to barn da, i forhold til terminen??

Jeg har også to barn, som begge er født før termin. Og JM mener det er stor sjanse for at neste også blir født før termin denne gang. Krysser fingre og tær for det altså!!

Vi får følge hverandre videre da!

Har 7. februar, så skal vel hoppe over i dag. Men siden "min" termin var 8, så venter jeg til i morgen med å si at jeg er i 3. Hehe. Tida flyr virkelig! Føler ikke det er lenge siden jeg ventet på å komme til 2. trimester.. Snart er de her!! =D

Annonse

jeg har termin 1 feb. men må ta keisersnitt. har hatt nedtelling lenge nå. jm sa at planlagt keisersnitt blir som regel tatt ca 14 dg før. er så utrolig spent på kjønnet. min engel kryssa beina da jg var på ul.Har 2 veldig spente storesøsken som gleder seg veldig også.

jepp, mine uker har 8 dager! Heldig jeg altså:-) He,he,he.... nei da, bare jeg som har tenkt litt feil... Blir vel 11 uker igjen fra neste uke? Tenkte plutselig at 3 tri var fra uke 30, og derfor skreiv jeg 10 uker igjen...!

Ble litt skuffet da jeg logget meg inn her på BIM og det sto 12 uker igjen:-(

Så artig med lik termin da! Vi får slå følge på veien videre, bare få overstått jula så går det fort!

Førstemann til mål!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...