Gå til innhold

Nå er det den laaaaange ventingen

Anbefalte innlegg

Hei

Var nede i danmark for tre dager siden. Håper jo selfølgelig at jeg skal bli gravid men jeg har veldig dårlig tro denne gang. Gynekologen min mente det var nærmest bortkastet og dra nedover men jeg dro da jeg hadde snakket med Nordica.

Dr L tok ikke ul på meg engang slik han gjorde sist.

Gynekologen mener jeg bør gå hardere til verks med hormoner og sånn men nordica var ikke helt enig. Jeg har nå gått på trippel kur av pergo og alikevel var det bare en liten follikkel.

Hvordan går det med resten? Noen andre som har vært nede og nå er inne i denne laaange ventetiden??

Hva bør jeg gjøre nå da??

Fortsetter under...

Jeg var på storkklinikken søndag for 8 dager siden (joda, i full gang med nedtelling). Har det fryktelig travelt på skolen for tiden, så første uka har i grunnen gått ganske fort, men nå kjenner jeg at spenningen begynner å ta seg opp her. Regner med siste uka kommer til å gå ulidelig sakte (det gjorde den forrige gang). Har forøvrig kjørt på med e-vitaminer og akupunktur i håp om at det skal gjøre susen. Ved i tillegg å ha brukt både temping og el-sprøyte, vet jeg at jeg hadde el den dagen jeg ble inseminert, så det er utrolig spennende å se om egget er på min side og deler seg som det skal samt fester seg til en liten spire. Er jo i grunnen ikke så mye annet man kan gjøre enn å vente på at de to ukene skal gå sånn at man får tr eller positiv test (skal prøve å holde meg i skinnet ang testing denne gangen).

Lykke til Timone76 og Minajenta. Krysser fingrene for at dette er lykkemåneden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...