Gå til innhold

Må spørre dere gravide....


**Håper**

Anbefalte innlegg

Var det noen av dere som hadde mye luft i magen før dere fikk positiv graviditetstest??? Jeg har IKM om 1 uke og i går og i dag er har jeg så mye luft i magen. Vet at det kan liksågodt være mensen som forbreder seg, men kan dette være et symptom???

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en del luft imagen, men merket det mest med ømme pupper håper du får positiv graviditetstest;)..... har du prøvd lenge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Ja, jeg hadde mye luft i magen både før og etter testingen. Varte vel i litt over 2 uker! Holdt på å bli sprø, for hadde ikke kontroll over dette!! hehe.. lite sjarmerende=)

 

Håper du får positiv test snart da=) Oppdater oss=) Ønsker deg masse lykke til!! Sender deg babystøøøøøøøøøøøøøv i fleng >",<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. jeg spurte om akkurat det samme, og jeg fikk som svar at luft i magen absolutt burde vært ført opp som et symptom... Var det jeg merket at jeg var gravid på, for kjente ikke så mye annet. Ble etterhvert litt oppblåst i magen og ømme pupper, men that`s it. Er 8 uker idag...

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. gikk på jobb på tenke: Herregud, hva er det jeg har spist som har gitt meg så mye luft???

 

Trudde jeg skulle bli gal, også var jeg trøtt og bena klødde. Dette var før jeg visste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det så JA...

Veldig også :-S

Følte meg oppblåst i ca 1 uke før jeg testa positivt..

Jeg tenkte også som hu over her, hva har jeg spist som jeg får så mye luft i magen av da? Har jo ikke spist noe utenom det vanlige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiii, ja da burde luft/oppblåsthet i magen blitt oppført som et symptom.

 

I dag har jeg ikke sånn luft i magen da.Men var ille i går. Husker sist jeg var gravid, så hadde jeg ingen symptomer før i uke 6. Men det som er dumt er jo at graviditetsymptomer er jo de samme som mensen symptomer. Jeg får bare vente å se. Går det ikke denne pp så kommer det flere.

 

Gratulerer til dere alle nygravide:=) Kos dere og ta godt vare på dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg hadde masse luft i magen før jeg tok positive tester..tenkte også: hva er det jeg har spist?..men det var visst pga graviditeten...håper du er gravid da:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også mye luft i magen om dagen, og lurer følt på om det er mensen som melder sin ankomst eller om det er tegn på noe annet... Jeg kjenner ikke så mye til de forskjellige symptomene på graviditet og legger kanskje alt for mye i små tegn som ikke betyr noe.. eller? venter mens denne uken så da får jeg vel svar på hva det er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de vanlige mens-symptomene med luft i magen, ømme pupper og en bestemt kvise som alltid dukker opp, ca en uke før forventet mens. Ble litt skuffet, for jeg var helt sikker på at mensen kom. Men testet positivt 2 dager etter IKM =) Deretter gikk jeg med konstant oppblåst mage i ca 2 uker, og da tok kvamen over... Jeg hadde heller aldri tenkt over om opplåsthet kunne ha noe med graviditet å gjøre, man hører liksom bare om kvalmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...