Gå til innhold

trenger motivasjon...snufs

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er så troooolig lei av skolen nå!!! Holder på å gå på veggene. snart mange eksamen, som jeg ikke har spesielt god tro på. Til våren kommen den lille, og skal fullføre utdanningen til våren. Allerede nå har jeg mest lyst til å dalle rundt hjemme, ordne barnerom, kjøpe inn ting, bake til jul , og ikke tenke NOE på skole. tenker med skrekk og gru på hvordan det blir etter den lille har kommet. Håper jeg finner frem en skjult motor i løpet av få uker, ellers kommer dette til å gå rett i dass...:-( ja, veldig negativ

Fortsetter under...

Føler med deg! jeg har ikke vært på forelesning på over enmnd, snart er det fire eksamner og veggen kommer nærmere og nærmere. Planen min nå er å bare ta de eksamnene nå, bli ferdig med de. Og vårsemesteret kan det ehnde jeg bare sykmelder meg. Har jo ikke dårlig tid med skolen uansett tenker jeg da. Du må også tenke på at hvis du fullfører utdanningen din til våren uten å melde deg opp til et nytt studium får du ikke permisjonspengene fra lånekassen. Kanskje ta en halvår "fri" og ta det igjen senere. Bare sørg for at du ikke står uten studieplass.

Du kan ikke få permisjon fra studiene til våren da? Om du tar permisjon i ett el to semester får du jo støtte fra lånekassen (så sant du har krav på støtte nå, og det går jeg ut fra at du gjør) Er kanskje lettere å motivere seg for eksamener når du kan se frem til å ha fri hele våren?

har du fullført 6mnd.av skoleåret har du krav på støtte fra lånekassen..

MEN,spørs på fraværet.

er det for høyt,blir det ikke noe...

men søk om fri til våren...

ser du veldig mørkt på det er det likere og stoppe nå og puste ut før lille kommer,skole er det tid til senere..

kos deg med den tiden du har:)

greit nok at jeg kan ta permisjon fra utdanningen. er fortsatt veldig ung, og snart ferdigutdannet! sånn sett er det ikke noe stress. men alt og alle rundt meg forventer at jeg blir ferdig til våren, at jeg gjør mitt beste, og at jeg klarer alle eksamen både nå og til våren. huffa meg. vil jo gjerne bli ferdig, så jeg slipper å tenke mer på det. men det er temmelig travelt nå, og jeg tørr ikke tenke på hvordan det blir til våren!!hadde jo vært så koselig å bare være hjemme med nurket helt fra begynnelsen av, nå kommer barnet til å være 3måneder før jeg får slappet av og bare kost meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...