Gå til innhold

Noen fra Tromsø her som fødte i 2005 og som brukte å være på BIM-treff den gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Jeg fikk baby i juli 2005, var på noen BIM-treff og noen treff etter fødselen.

Er det noen av dere som går på treff i dette svangerskapet? Jeg har ikke vært på noen ennå.

Kanksje vi har møttes før da. Fikk i juni 2005, og gikk stort sett på alle treffene mot slutten av svangerskapet.

Har vært på et par BIM-treff til nå i dette svangerskapet, og vil fortsette med det. Veldig mange koselige jenter på treff:)

Skal også ha nr. 2 i mai, så da hadde det jo vært fint å bli kjent med flere med termin rundt samme dato:)

Annonse

Hei!

Fikk mitt første barn i Juni 2005. Gikk på Bim-treff fra Februar til Juni 05 sammen med mh79. Nå skal vi ha nummer to i Juni/Juli 2008. Kom på treff :-)

Å, e d du:) Kor artig at vi har lik termin igjen. Skjønte ikkje at d va du sia du skreiv først at du fikk i juli, men d va vel bare en trykkfeil.

Plages med en del hodepina, så nu går æ litt redusert på jobb. Enn du da? Når e termin?

Regne me at æ skal på eventuelt treff i neste uka, så kanskje vi sees da:)

Ja artig at d blir i samme mnd. denne gangen også.

Æ har termin 10 mai og d ser ut te at vi får en gutt denne gangen. Enn dokker, vet dokker ka d blir?

Æ jobbe også redusert så visst treffet i neste uka blir sån at d passe me jobb skal æ også komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...