Gå til innhold

Slimete brunt blod


Baghwa

Anbefalte innlegg

Fikk litt panikk på do når jeg så at det var litt slimete brunt blod (litt gammelt) når jeg tørket meg. Er ca 10 uker på vei nå - så jeg synes jo at det er skummelt. Hva kan det være? Har ingen smerter - og var på UL for 5 dager siden, og da så alt fint ut. Får panikk - noen som vet hva det kan komme av - skal rett hjem å slappe av etter jobb. Flat ut - hører at det er bra om noe skulle skje!!

 

Bekymret bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

 

Jeg har det på samme måte som deg. Trodde jeg var 7+2 på vei, men er 6+2.. Iallefall... var til GU, se mine innlegg " Brun utflod - time til gu" og " flere i usikkerhet?".

Det er visst vanlig å oppleve dette, utfra det jeg har lest her inne og ellers på nett. Har ei venninne som er ca 23 uker på vei, og hun har hatt det slik hele veien..

Føler med deg hva angår bekymring. Har det på samme måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro;) jeg hadde det samme i 4dager og så sluttet det. Vi får mye blodgjennomstrømninger denne perioden. Så lenge det ikke varer i mange dager trenger du ikke kontakte lege. Men hvis du er veldig bekymret kan du dra på tidlig ultralyd. Masse lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres jo betryggende ut - det ble heldigvis ikke noe mer utover kvelden. Så nå roet jeg meg jo litt ned med svarene fra dere også. Tusen takk - man er jo litt superbekymret på dette stadiet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det sånn siden IKM..

Tror jeg er ca 6+4 nå.

har fått tidlig UL pga det.

Du kan jo be om en tidlig UL hvis du bekymrer deg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...