C *baby i magen* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Nå har vi fått innkallelse til konsultasjon på porsgrunn. 20 desember... å jeg er helt på gråten her. er så kjempe glad. før jul å greier. det gikk fort fra søknad ble sendt og vi skal inn, ca 2mnd det. .
ikø29 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Så kjekt at det gikk så fort:-) Tvi tvi på samtalen. Det er godt å komme i gang:-)
Mamma des.08 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Oj, det gikk fort. I Porsgrunn selv og uttak skulle vært tirsdag (i morgen) men dreit meg ut, så blir onsdag isteden.. jaja... Vi ventet i 6 måneder vi da. Gøy at dere kom inn så fort. Gratulerer!
C *baby i magen* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 ja det har gått skikkelig fort. jeg sendte mail sist uke og da skrev de at jeg ville sansynlig komme inn i jan/feb. så jeg fikk litt "sjokk" når vi fikk komme inn før jul. gleder meg stort. får hape det går fort for dere andre som venter også
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Så flott!!!! Det er deilig å komme i gang... håpet kommer litt nærmere. Kose dere med den gleden dere føler nå. Veien kan fremdeles være lang å gå, får håpe dere er heldige og lykkes med EN gang
Gjest Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Så utrolig flott!!! :-) Skjønner godt at du er happy nå! :-) Masse lykke til!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå